Εντείνονται οι πιέσεις στη Γερμανία για αυτοματοποιημένες διαδικασίες αποζημίωσης στους ταξιδιώτες σε περιπτώσεις καθυστερήσεων στα δρομολόγια τρένων και ακυρώσεων πτήσεων.
Το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα της Γερμανίας θεωρεί απολύτως λογική την αυτόματη αποζημίωση στα ταξίδια, η οποία θα μπορούσε να ξεκινήσει να εφαρμόζεται από απλές περιπτώσεις όπως στις διαδικτυακές κρατήσεις, όπου ο πάροχος υπηρεσιών διαθέτει όλα τα απαραίτητα δεδομένα ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία.
Ο Γερμανός συνήγορος καταναλωτή που εκπροσωπεί την Ομοσπονδιακή Ένωση Οργανισμών Καταναλωτών (vzbv), Klaus Müller, τονίζει ότι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση χρειάζεται να διασφαλίσει ότι οι αεροπορικές εταιρίες αποζημιώνουν εγκαίρως, διαδικτυακά και με φιλικό τρόπο προς τους ταξιδιώτες. Η αυτοματοποιημένη αποζημίωση εισιτηρίων θα πρέπει να λειτουργεί συστηματικά, επισημαίνει. Επίσης, υπογράμμισε, η Ομοσπονδιακή Υπουργός Δικαιοσύνης και Προστασίας του Καταναλωτή, Christine Lambrecht, πρέπει να εισάγει την αυτοματοποιημένη αποζημίωση στο πλαίσιο των αποκαλούμενων μικρών συμβολαίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Handelsblatt, το συμβούλιο υπουργών δικαιοσύνης των ομοσπονδιακών κρατών επιδιώκει να συμφωνήσει σε πρωτοβουλία του Αμβούργου, στα τέλη Νοεμβρίου, να γίνει υποχρεωτική η αυτοματοποιημένη διαδικασία αποζημίωσης. Οι ταξιδιώτες νιώθουν εξαπατημένοι εάν χρειάζεται να κυνηγήσουν την αποζημίωση έπειτα από ακύρωση μιας πτήσης, δηλώνουν οι Πράσινοι.