Ο κορωνοϊός έχει επισπεύσει την απόφαση όλο και περισσότερων εταιρειών παγκοσμίως, να επενδύσουν στη χρήση ρομπότ.
Μέσω των ρομπότ, οι επιχειρήσεις που στο αντικείμενό τους περιλαμβάνεται η αλληλεπίδραση με το κοινό, εξασφαλίζουν την κοινωνική απόσταση μεταξύ των προσφερόμενων υπηρεσιών και των πελατών τους και την τήρηση των κανόνων υγιεινής, προσπαθώντας παράλληλα να μην αφαιρεθούν εντελώς οι παραδοσιακές διαδικασίες.
Για παράδειγμα, γνωστή μάρκα σοκολάτας στις ΗΠΑ θα κυκλοφορήσει για τη γιορτή του Halloween, ρομποτικούς θαλάμους που θα μοιράζουν γλυκά στις γειτονιές της χώρας. Το σχεδόν 3 μέτρων ρομπότ, παρέχει στα παιδιά την εορταστική εμπειρία ανέπαφα, εκπαιδεύοντας τα ταυτόχρονα στην κοινωνική απόσταση. Οι χειριστές ελέγχουν τις λειτουργίες του θαλάμου από 1,5 χιλιόμετρο απόσταση, διασφαλίζοντας έτσι την αλληλεπίδρασή του με τα παιδιά, χωρίς να υπάρχει άμεση ανθρώπινη επαφή. Στις λειτουργίες του εντυπωσιακού μηχανήματος περιλαμβάνονται φώτα, καπνός και εποχική μουσική, ενώ η «πόρτα» του χρησιμοποιεί φωνητική ανίχνευση, απελευθερώνοντας γλυκά όταν τα παιδιά το ρωτούν, «φάρσα ή κέρασμα». Επιπλέον, η εταιρεία έχει σχεδιάσει και εκτελεί μία μεγάλη καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενημερώνοντας για τις περιοχές όπου θα εγκαταστήσει τους θαλάμους της.
Καθώς φαίνεται, τα ρομπότ δεν περιορίζονται πλέον σε εργοστάσια και συναρμολογήσεις ηλεκτρονικών συσκευών ακριβείας: Έχουν απελευθερωθεί και αλληλεπιδρούν με το ευρύ κοινό. Δεν πρόκειται φυσικά για κάτι καινούριο, αφού τα παραδείγματα χρήσης ρομπότ σε επιχειρήσεις διαφόρων αντικειμένων, έχει αυξηθεί εντυπωσιακά τα τελευταία χρόνια. Όμως, ο συγκεκριμένος τρόπος παροχής υπηρεσιών, δεν είχε έως σήμερα «αγγίξει» τα ήθη και τα έθιμα των εκάστοτε χωρών και λαών.