Μετά την αυτο-απομόνωση, ο αριθμός των αγγελιών για την πώληση έτοιμων επιχειρήσεων σε πόλεις με πληθυσμό άνω του 1 εκατ. αυξήθηκε κατά μέσο όρο 28%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που πραγματοποίησε η CIAN Kommercheskaya.
Οι ειδικοί συνέκριναν τα στοιχεία για τις αρχές Οκτωβρίου με τις αρχές Μαρτίου του τρέχοντος έτους. Στην πρώτη θέση της κατάταξης είναι τα ξενοδοχεία (ο αριθμός αυτών των προσφορών αυξήθηκε κατά 49% κατά μέσο όρο), στη δεύτερη τα πάσης φύσεως γραφεία (αύξηση 36%).Την τρίτη θέση κατέλαβε ο τομέας τηςψυχαγωγίας (νυχτερινά κέντρα, αίθουσες εκθέσεων και γκαλερί, καφετέριες με ναργιλέ, μπόουλινγκ, κέντρα αναψυχής) όπου ο αριθμός των προσφορών αυξήθηκε κατά 25%. Ακολούθησαν τα αθλητικά ιδρύματα με αύξηση κατά 24% (γυμναστήρια, πισίνες, σχολές χορού).
Tέλος στην 5η θέση, με αύξηση 15% βρίσκεται η βιομηχανία ομορφιάς (κομμωτήρια, μασάζ και σαλόνια περιποίησης νυχιών). Τα σχετικά στοιχεία προέρχονται από αναφορά της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Μόσχα.