Μια έρευνα της Oracle Retail δείχνει ότι το 53% των ερωτηθέντων Αμερικανών καταναλωτών έχουν κάνει διαδικτυακές αγορές τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το 37% να απαντά ότι χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να αγοράσει είδη προς αποθήκευση και για μελλοντική χρήση.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο της έρευνας είναι όμως η απάντηση του 93% των ερωτηθέντων, ότι δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τακτική αγορών μετά τη λήξη της πανδημίας, με το 74% μάλιστα να δηλώνει ότι θα συνεχίσει να παραγγέλνει μέσω διαδικτύου τον ίδιο όγκο τροφίμων και ειδών οικιακής χρήσης.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ακόμα και ενόψει εορτών η τάση δεν κάμπτεται, με το 21% των ερωτηθέντων να απαντά ότι θα παραγγείλει διαδικτυακά το σύνολο των εορταστικών προμηθειών.
«Η πανδημία αποτέλεσε την κρίσιμη καμπή για τη δημοφιλία του διαδικτυακού εμπορίου τροφίμων», σύμφωνα με τον Mike Webster, Γενικό Δ/ντή της Oracle Retail. «Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι καταναλωτές δεν είναι διατεθειμένοι να επιστρέψουν στις παλιές τους συνήθειες», όπως επισημαίνει.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, η οποία διενεργήθηκε σε παναμερικανικό αντιπροσωπευτικό δείγμα, η κατανομή επιλογών για την παραλαβή των εμπορευμάτων από όσους τα αγόρασαν διαδικτυακά ήταν η εξής:
-72% ζήτησαν παράδοση κατ’οίκον.
-13% παραλαβή εντός καταστήματος και
-15% προτίμησαν την επί τόπου παραλαβή σε ειδικά προσδιορισμένο χώρο εκτός του καταστήματος.