Ενδεικτικό της έκτασης του εναγκαλισμού φυτικών υποκατάστατων κρέατος από τους Αμερικάνους καταναλωτές, είναι ότι πλέον τα συγκεκριμένα προϊόντα υιοθετούνται στα μενού μεγάλων αλυσίδων ταχυφαγείων.
Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, η μεγάλη εταιρεία παραγωγής συγκεκριμένων προϊόντων, “Beyond Meat”, προβαίνει σε συνεργασία με τον ηγέτη του κλάδου ταχυφαγείων “McDonald’s”, ως βασικός προμηθευτής για το νέο προϊόν φυτικού υποκατάστατος κρέατος “McPlant burger” της τελευταίας, ενώ η συνεργασία τους θα περιλαμβάνει και την ανάπτυξη αντίστοιχων προϊόντων, ως υποκατάστατα χοιρινού, αυγών και κοτόπουλου. Όμοια συνεργασία, της ίδιας εταιρείας (“Beyond Meat”) θα αφορά στην προμήθεια υποκατάστατων κρέατος για τις αλυσίδες ταχυφαγείων “KFC”, “Taco Bell” και “Pizza Hut” του ομίλου “Yum Brands”. Χαρακτηριστικό είναι, ότι ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας “Beyond Meat” χαρακτήρισε τις συγκεκριμένες συμφωνίες ως «τις σημαντικότερες που θα μπορούσε να επιτύχει ποτέ κανείς στον κλάδο τους».
Επισημαίνεται ότι η πρώτη αλυσίδα ταχυφαγείων που υιοθέτησε φυτικά υποκατάστατα κρέατος στο μενού burgers που προσέφερε, ήταν η “White Castle”, η οποία σε συνεργασία με την έτερη μεγάλη εταιρεία παραγωγής τέτοιων προϊόντων “Impossible Foods”, είχε προσφέρει το 2018 το προϊόν “Impossible Slider”, ενώ ευθύς αμέσως, το 2019, είχε ακολουθήσει η “Burger King” με το προϊόν “Impossible Whopper”.
Εντυπωσιακό είναι εν προκειμένω το εύρημα σχετικής έρευνας που διεξήχθη τον Ιανουάριο, βάσει του οποίου το 1/3 των καταναλωτών ανέφεραν ότι αύξησαν την κατανάλωση φυτικών υποκατάστατων κρέατος, ενώ εξίσου υψηλός είναι ο αριθμός αυτών που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να αυξήσουν την κατανάλωση αυτών των προϊόντων το προσεχές έτος.