Στην Ισπανία, έχει θεσπιστεί η επιβολή του φόρου ψηφιακών υπηρεσιών, γνωστού και ως φόρου Google.
Αφορά τη φορολόγηση ύψους 3% των εσόδων στην αγορά της Ισπανίας, των εταιρειών που παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες και έχουν έσοδα μεγαλύτερα των 750 εκατ. ευρώ παγκοσμίως, εκ των οποίων, τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ προέρχονται από την αγορά της Ισπανίας. Δεδομένου ότι στη χώρα, ο εν λόγω φόρος αποτελεί πρωτοπορία, δεν είναι ακόμη γνωστές οι ακριβείς συνέπειές του, καθώς επικριτές του μέτρου θεωρούν ότι μπορεί να αποθαρρύνει τις εταιρίες να συνεχίσουν την έντονη δραστηριότητά τους στο ισπανικό έδαφος και να αυξήσουν τις τιμές για τους καταναλωτές.
Μετά την Amazon, η οποία ανήγγειλε ότι θα επιβαρύνει τους πωλητές, που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κατά 3%, προκειμένου να μετακυλήσει σε αυτούς το φόρο, και η Google ανακοίνωσε ότι θα χρεώνει κατά 2% περισσότερο τους διαφημιστές, που χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης για τη διαφήμιση των προϊόντων τους. Η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου θα εφαρμοστεί από την 1η Μαΐου και θα αφορά όλες τις διαφημίσεις που παρουσιάζονται στην αγορά της Ισπανίας. Η συγκεκριμένη εταιρία έχει ήδη επιβάλλει παρόμοιες χρεώσεις και σε άλλες αγορές, στις οποίες έχει επιβληθεί ο αντίστοιχος φόρος.
Η εταιρία δηλώνει ότι τάσσεται υπέρ μίας παγκόσμιας κοινής λύσης, μέσω του ΟΟΣΑ, επί της συγκεκριμένης φορολογίας και εναντιώνεται σε μονομερείς εφαρμογές του από συγκεκριμένα κράτη. Η Ισπανία έχει επίσης ενταχθεί υπέρ κοινής ευρωπαϊκής λύσης, δεδομένης όμως της απόρριψής της από την Ευρωπαϊκή Ένωση, προχώρησε στη μονομερή εφαρμογή του φόρου.