Οι διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων στις ΗΠΑ αναμένεται για πρώτη φορά να υπερβούν φέτος το κομβικό σημείο των 100 δισ. δολ. σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς “eMarketer”.
Οι διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις, πάσης φύσεως προϊόντων, έβαιναν ούτως ή άλλως έντονα αυξανόμενες τα τελευταία έτη, αυτές ωστόσο των τροφίμων υπολείπονταν σημαντικά. Την κατάσταση ήρθε να μεταβάλει η πανδημία του κορωνοϊού, η οποία επέβαλε αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες ακόμη και σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων.
Το 2020 οι διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων εκτοξεύτηκαν κατά 54%, στα σχεδόν 96 δισ. δολ., αντιπροσωπεύοντας το 12% του συνόλου των διαδικτυακών πωλήσεων πάσης φύσεως προϊόντων και το 7,4% του συνόλου των πωλήσεων τροφίμων.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην εν λόγω έρευνα, οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων αναμένεται να αποκτήσουν πλέον μόνιμα χαρακτηριστικά.
Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα, οι διαδικτυακές πωλήσεις τροφίμων αναμένεται να ανέλθουν σε περίπου 113 δισ. δολ. ΗΠΑ το 2021, και να εκτοξευτούν στα 188 δισ. δολ. το 2024.