Η πανδημία έχει πλήξει καίρια τόσο τις εισερχόμενες και εξερχόμενες τουριστικές ροές της Κορέας όσο και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Νότιας Κορέας, καθώς οι ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις της χώρας στην αντιμετώπιση του ιού έχουν συνδυαστεί με αυστηρά μέτρα ως προς τους ταξιδιώτες που εισέρχονται ή επιστρέφουν από το εξωτερικό, με κυριότερο εξ αυτών την υποχρέωση παραμονής σε καραντίνα 14 ημερών.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, ο αριθμός τόσο των εισερχόμενων όσο και των εξερχόμενων τουριστών να μειωθεί το 2020 σε ποσοστό άνω του 85%. Οι εισερχόμενοι επισκέπτες το 2019 ανήλθαν σε 17,5 εκατ., εκ των οποίων 6 εκατ.από την Κίνα, 3,3 από την Ιαπωνία, 1,3 από την Ταϊβάν και 1 εκατ. από τις Η.Π.Α.. Ο αντίστοιχος αριθμός για το 2020 ήταν μόλις 2,5 εκατ. και εστιάσθηκε στους πρώτους 2-2,5 μήνες του έτους πριν το πλήρες ξέσπασμα της πανδημίας.
Από την άλλη πλευρά τους, οι Κορεάτες προ πανδημίας προτιμούσαν κατά πολύ τα ταξίδια στο εξωτερικό έναντι του εσωτερικού τουρισμού. Κατά το 2019, 28,7 εκατ.Κορεάτες ταξίδεψαν στο εξωτερικό, αριθμός που περιορίσθηκε το 2020 σε 4,3 εκατ., επίσης κυρίως κατά το πρώτο δίμηνο του έτους.
Κατά συνέπεια, ο κλάδος των ταξιδιωτικών πρακτορείων της Νοτίου Κορέας σαφώς περιλαμβάνεται σε εκείνους που έχουν πληγεί περισσότερο από την κρίση της πανδημίας. Εκ των 17.600 ταξιδιωτικών γραφείων που λειτουργούσαν έως το 2019, τα 13.081 είναι αυτή τη στιγμή κλειστά και ουδείς γνωρίζει πόσα εξ αυτών θα ξανανοίξουν. Ο κλάδος σημείωσε ζημίες 5,5 δισ. ευρώ εντός του 2020.
Στα πρόθυρα της χρεοκοπίας βρίσκεται εξάλλου η HANATOUR, ένα από τα δύο μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία της Νοτίου Κορέας. Η εταιρεία εξυπηρέτησε 240.000 πελάτες εντός του 2020, ενώ προηγουμένως ο αριθμός αυτός αντιπροσώπευε μια μέση μηνιαία ροή. Το πρακτορείο σημείωσε ζημιές 85,6 εκατ. ευρώ κατά το 2020 και υποχρεώθηκε να πουλήσει τα κεντρικά του γραφεία και να απολύσει 2.300 εργαζομένους στην απέλπιδα προσπάθειά του να επιβιώσει.