Ο ομοσπονδιακός φορέας των εστιατόρων των ΗΠΑ διεξήγαγε παναμερικανική έρευνα για την επίδραση της πανδημίας στις καταναλωτικές συνήθειες των Αμερικανών ως προς τον κλάδο της εστίασης.
Το βασικό αντικείμενο της έρευνας ήταν οι διακυμάνσεις του βαθμού επισκεψιμότητας των εστιατορίων σε βάθος 54 εβδομάδων και σε διαίρεση 6 βασικών περιόδων:
Λίγο πριν την πανδημία (24/2/20 - 15/3/20)
Lockdown (16/3/20 - 24/5/20)
Αρχική επαναλειτουργία (25/5/20 – 14/6/20)
Καλοκαίρι/Φθινόπωρο (15/6/20 – 29/11/20)
Χειμερινοί περιορισμοί (30/11/20 - 31/1/21)
Πρώτες μέρες άνοιξης (1/2/21 - 14/3/21)
Από τα πορίσματα της έρευνας προέκυψαν μεταξύ άλλων τα δύο παρακάτω συμπεράσματα:
-Πριν την πανδημία, το 59% των καταναλωτών επισκεπτόταν ένα εστιατόριο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Το ποσοστό αυτό έπεσε στο 10% κατά τη διάρκεια του lockdown, επανήλθε σε ένα 35% κατά την καλοκαιρινή περίοδο και εμφανίζει ξανά ανοδικές τάσεις μετά από μια μικρή πτώση κατά τον τελευταίο χειμώνα, έχοντας φτάσει πλέον το 37%.
-Προ της πανδημίας, ένα 58% των καταναλωτών αγόραζε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα φαγητό από εστιατόριο με παράδοση κατ’ οίκον ή με παραλαβή σε χώρο του εστιατορίου. Μεταξύ των δημογραφικών ομάδων, η εν λόγω επιλογή ήταν κυρίαρχη στους Millennials (72%) και στους Gen Z (66%). Τα περιοριστικά μέτρα κατέστησαν τις εν λόγω επιλογές πιο δημοφιλείς και μεταξύ των λοιπών δημογραφικών ομάδων, με το 51% από τους λεγόμενους Baby boomers να καταφεύγουν σε αυτή την επιλογή έναντι 44% προ της πανδημίας και με το 66% των Gen Xers σε σύγκριση με το 58% προ της πανδημίας.