Η τάση για αγορές τροφίμων μέσω διαδικτύου είναι ισχυρότερη ανάμεσα στις οικογένειες με παιδιά στις ΗΠΑ σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της “Paytronix Systems, Inc.”.
Η έρευνα έδειξε ότι τα παντρεμένα ζευγάρια με παιδιά δαπάνησαν περισσότερο από κάθε άλλη καταναλωτική ομάδα για να αγοράσουν τρόφιμα μέσω διαδικτύου το 2020, δαπανώντας, κατά μέσο όρο, περίπου 8.000 δολ. ετησίως. Αντιθέτως, τα παντρεμένα ζευγάρια χωρίς παιδιά είχαν μέσο όρο ετήσιας δαπάνης για αντίστοιχες αγορές περί τα 2.200 δολ. ΗΠΑ, ενώ τα μονομελή νοικοκυριά είχαν μέσο όρο αντίστοιχης δαπάνης περί τα 3.100 δολ. ΗΠΑ για το ίδιο έτος.
Άλλα σημαντικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
- Το 25% των ζευγαριών με παιδιά απάντησε ότι παραγγέλνει τρόφιμα διαδικτυακά, έναντι 12% των ζευγαριών χωρίς παιδιά και 18% των μονομελών νοικοκυριών.
-Το 40% όλων των δημογραφικών ομάδων της έρευνας θεωρούν ότι οι προσφορές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή μιας διαδικτυακής αγοράς.
«Οι γονείς έχουν πολλά πράγματα να διαχειριστούν, ιδίως κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλοί εργάζονται πλέον στο σπίτι και έχουν κοντά τους τα παιδιά τους κατά το μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας. Συνεπώς, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αναζητούν πιο εύκολους τρόπους για να κάνουν τα ψώνια τους», δήλωσε η κα. Michelle Tempesta, επικεφαλής του τμήματος marketing της “Paytronix Systems, Inc”.