«Let’s Do London» τιτλοφορείται η τουριστική καμπάνια της πόλης του Λονδίνου, ύψους 7 εκατ. ευρώ, η οποία στοχεύει στην αύξηση των εγχώριων τουριστικών ροών στη βρετανική πρωτεύουσα.
Σχετικά, ο πρόσφατα επανεκλεγέντας δήμαρχος του Λονδίνου, κ. Sadiq Khan, ανέφερε ότι η πρωτεύουσα είναι και πάλι έτοιμη να ψυχαγωγήσει, να εμπνεύσει και να συναρπάσει τους πολίτες όλης της χώρας. Παράλληλα, ο κ. Khan επεσήμανε ότι ενόψει της προγραμματισμένης χαλάρωσης των περιοριστικών μέτρων κατά του κορωνοϊού, το Λονδίνο αναμένεται να κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος του εσωτερικού τουρισμού ο οποίος επανεκκινεί.
Μέσω της νέας καμπάνιας, το Λονδίνο επιδιώκει την ενίσχυση των τομέων που έχουν πληγεί σοβαρά μετά από μήνες lockdown, όπως είναι τα ξενοδοχεία, οι χώροι τέχνης και πολιτισμού, καθώς και η νυχτερινή διασκέδαση.
Δεδομένων των περιορισμών τα διεθνή ταξίδια, η καμπάνια Let's Do London θα στοχεύσει σε ημερήσιους ταξιδιώτες και διανυκτερεύσεις επισκεπτών από ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο.
Εξάλλου, οι αριθμοί δείχνουν ότι το 2020, ι οι καταναλωτικές δαπάνες στο Λονδίνο από διεθνείς τουρίστες ήταν κατά 7,4 δις. λίρες χαμηλότερες και από εγχώριους τουρίστες κατά 3,5 δις. χαμηλότερες.
Σημειώνεται ότι οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν με την παρουσίαση δημόσιων καλλιτεχνικών εγκαταστάσεων από τον επιφανή βρετανό καλλιτέχνη David Hockney και τη σχεδιάστρια Yinka Ilori.
Επιπλέον, το Μουσείο V&A θα παρουσιάσει έκθεση για το παιδικό βιβλίο του Lewis Carroll «Alice in Wonderland», ενώ το Shakespeare's Globe θα παρουσιάσει τη σειρά «Midnight Matinees».
Τέλος, τον Ιούνιο, η βρετανική πρωτεύουσα σχεδιάζει την επιστροφή αθλητικών εκδηλώσεων, όπως το πρωτάθλημα τένις του Wimbledon και 8 αγώνες στο πλαίσιο του Euro 2020, συμπεριλαμβανομένων του ημιτελικού και του τελικού.