Με το μότο «Σου αξίζει η Ισπανία», η υπουργός Τουρισμού της χώρας και η Turespaña προσκαλούν τους ταξιδιώτες από το Ην. Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, τη Σουηδία, την Ολλανδία και την Πολωνία να απολαύσουν την ηρεμία και την ξεκούραση της Ισπανίας.
Πρόκειται για τη νέα προωθητική καμπάνια της Ισπανίας που θα «τρέξει» από το Μάιο έως τον Ιούλιο και στοχεύει να ενισχύσει τη θέση της χώρας ως κορυφαίου προορισμού διακοπών στις βασικές αγορές.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας δαπανήθηκαν 8 εκατ. ευρώ, τα οποία διατέθηκαν για ψηφιακή διαφήμιση με στόχο τις βασικές αγορές της Ισπανίας.
Η καμπάνια θα ενισχυθεί με έντυπη διαφήμιση σε μεγάλες εφημερίδες και ταξιδιωτικά περιοδικά στο Ην. Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία, καθώς και με προβολή σε γιγαντοοθόνη στο Piccadilly Circus του Λονδίνου και μεγάλες αφίσες σε λεωφορεία της Κολωνίας, του Ντίσελντορφ και της Φρανκφούρτης.
Η καμπάνια στοχεύει στο νεανικό κοινό - θα έχει μεγάλη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – στις οικογένειες, στους ενήλικες και στους ταξιδιώτες μεγάλης ηλικίας. Όλοι θα προσκαλούνται να απολαύσουν τις εμπειρίες που προσφέρει η χώρα, από το κλασικό μοτίβο «ήλιος-θάλασσα» μέχρι τις εμπειρίες στη φύση και τις αστικές και νησιωτικές περιοχές.
Στόχος της είναι μεταδόσει το μήνυμα εμπιστοσύνης, ασφάλειας και ποιότητας του προορισμού σε μια ατμόσφαιρα ηρεμίας και ξεκούρασης, καθώς και διασκέδασης και ανεμελιάς, «μετά από τη χειρότερη χρονιά της ζωής μας», όπως σημείωσε η Ισπανίδα υπουργός Τουρισμού Reyes Maroto.
Όπως επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Turespaña, Miguel Sanz, η καμπάνια στοχεύει να γκρεμίσει τα τρία εμπόδια στο μυαλό του δέκτη του μηνύματος: την απόφαση για ταξίδι, το ταξίδι στο εξωτερικό και, τελικά, την προσέλκυσή του στην Ισπανία.