Σε εγρήγορση βρίσκονται οι ισπανικές τουριστικές εταιρείες και οι προορισμοί προσδοκώντας το επόμενο διάστημα μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών.
Στο πλαίσιο αυτό καταγράφονται επιχειρηματικές εξελίξεις και διεργασίες αλλά και αποφάσεις που θα διευκολύνουν την είσοδο των επισκεπτών.
Σημειώνεται ότι η ισπανική κυβέρνηση επένδυσε 8 εκατ. ευρώ στη φετινή διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση της Ισπανίας ως καλοκαιρινού προορισμού, η οποία θα στοχεύσει στα ΜΜΕ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 8 ευρωπαϊκών χωρών. Επίσης, από τις 7 Ιουνίου και έπειτα θα επιτρέπεται η είσοδος χωρίς περιορισμούς σε άτομα που έχουν εμβολιαστεί, ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης ενώ θα επιτρέπεται και ο ελλιμενισμός στα διεθνή κρουαζιερόπλοια.
Επιπλέον, έχουν προταθεί τα τουριστικά μπόνους για τα άτομα που έχουν εμβολιαστεί και είναι άνω των 60 ετών. Από την πλευρά της η κυβέρνηση των Βαλεαρίδων Νήσων έχει υιοθετήσει ένα πακέτο ασφαλείας. Το πακέτο θα καλύπτει τα έξοδα διερμηνείας και επαναπατρισμού των τουριστών, σε περίπτωση που λάβουν θετικό τεστ Covid-19 κατά τη διαμονή τους και χάσουν τις πτήσεις επιστροφής, λόγω της υποχρεωτικής καραντίνας.
Η Ένωση Αερογραμμών αναμένει την ανάκτηση 376 αεροπορικών συνδέσεων το καλοκαίρι, φτάνοντας τις 1.200 από τις 1.500 που υπήρχαν πριν από την κρίση της πανδημίας. Ο κατάλογος πιστοποιημένων αεροδρομίων, από το πρόγραμμα υγείας του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων, περιλαμβάνει 19 ισπανικά αεροδρόμια.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο αίσθηση έκανε το γεγονός ότι ο όμιλος Riu εξαγόρασε το 49% της ιδιοκτησίας 19 ξενοδοχείων από την TUI, έναντι 670 εκατ. ευρώ.
Τέλος, η ισπανική αλυσίδα ξενοδοχείων Meliá έχασε 130,9 εκατ. ευρώ κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 και το συνολικό της χρέος έφτασε τα 2,75 δισ. ευρώ.