Τα ηλεκτροκίνητα Μέσα Μεταφοράς, ιδιωτικά και μαζικής μεταφοράς, φαίνεται ότι κερδίζουν έδαφος για είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.
Αυτό θα επηρεάσει τη βιομηχανία κατασκευής αεροσκαφών, η οποία έχει ετήσια έσοδα άνω των 200 δισ. δολαρίων, μόνο μεταξύ των 3 κορυφαίων κατασκευαστών, Boeing, Airbus και Lockheed αλλά και τα ιδιωτικά ταξί, τα οποία αναμένεται να ξεπεράσουν σε έσοδα τα 70 δισ. δολ. στις ΗΠΑ έως το 2024.
Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αεροσκάφη, υπάρχουν δύο βασικοί τύποι, αεροπλάνα σταθερών φτερών και eVTOL.
Τα ηλεκτρικά αεροπλάνα σταθερών φτερών είναι ακριβώς αυτό που περιγράφουν-δεν υπάρχουν ακόμη ηλεκτρικά αεροσκάφη μεγέθους 747, αλλά ήδη παράγονται σε μικρότερα μεγέθη και είναι σημαντικά φθηνότερα από τα κανονικά αεροσκάφη. Για παράδειγμα, μία πτήση 100 μιλίων με συμβατικό καύσιμο, κοστίζει περίπου 400 δολάρια, ενώ με ένα ηλεκτρικό αεροσκάφος, το κόστος πέφτει στα περίπου 10 δολάρια. Από την άλλη πλευρά, τα eVTOL τείνουν να είναι μικρότερα από τα μη ηλεκτρικά ξαδέλφια τους και έχουν σχεδιαστεί για μικρότερες πτήσεις-κάποια μοιάζουν με επιβατικά τετρα-κόπτερα, ενώ άλλα έχουν μια σταθερά φτερά, όπως τα κανονικά αεροπλάνα.
Πρόσφατα, το ενδιαφέρον αναζήτησης για τα eVTOLs εκτινάχθηκε, καθώς οι νεοσύστατες εταιρείες και οι μεγάλοι κατασκευαστές αεροσκαφών επιδεικνύουν τα νέα τους μοντέλα. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα είναι το SD-03, το μικρότερο eVTOL στον κόσμο, που απαιτεί μόνο χώρο όσο 2 παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Αυτό το μικρό αποτύπωμα είναι ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα που έχουν τα eVTOL έναντι των παραδοσιακών VTOL με ορυκτά καύσιμα, και γι’ αυτό προβλέπεται ότι διάφοροι τύποι τους θα εδραιωθούν στην αεροπορία, επηρεάζοντας ποικιλοτρόπως τις τιμές και τις συνθήκες μεταφορών και κατ’ επέκταση την τουριστική βιομηχανία.