10 φορές ακριβότερο από την Ελλάδα το Bodrum – οι τουρίστες προτιμούν τα εστιατόρια των ελληνικών νησιών

20-08-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Έως και 10 φορές ακριβότερο σε σχέση με τα ελληνικά νησιά είναι το τουριστικό Bodrum της Τουρκίας. Σύμφωνα με αντιπροσώπους των τουριστικών ενώσεων της περιοχής, οι τιμές στα εστιατόρια και τα καφέ είναι τόσο υψηλές που «στέλνουν» τουρίστες στα ελληνικά νησιά για διακοπές. Χαρακτηρίζουν μάλιστα την πολιτική των υψηλών τιμών αποθαρρυντική, καθώς φοβίζει τους τουρίστες, οι οποίοι στρέφονται προς… Ελλάδα.

Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του Εμπορικού Επιμελητηρίου του Bodrum, Mahmut Kocadan, στην Χουριέτ, «δύο μπουκάλια με μεταλλικό νερό πωλούνται έναντι 30 τουρκικών λιρών (περίπου 15 δολάρια). Αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα, το Bodrum θα καταστραφεί. Οι τουρίστες που έρχονται εδώ, πληρώνουν το πιο ακριβό δείπνο και, για να είμαστε δίκαιοι, υφίστανται το μεγαλύτερο κλέψιμο του κόσμου».

Στο μεταξύ, οι διαχειριστές των τοπικών εστιατορίων και καφέ προσπαθούν να βγάλουν όσα περισσότερα χρήματα γίνεται μέσα από μια καλοκαιρινή σεζόν. «Όλοι ακούμε τα παράπονα και ντρεπόμαστε γι’ αυτά. Οι καταστηματάρχες δεν γνωρίζουν ότι πυροβολούν τους εαυτούς τους στα πόδια», αναφέρει ο Kocadan.

Όπως μάλιστα σημείωσε, ακόμα και οι τουρίστες με μεγάλα πορτοφόλια οι οποίοι επισκέπτονται την περιοχή, προτιμούν να δειπνούν στα ελληνικά νησιά, τα οποία είναι πολύ φθηνότερα, προσθέτοντας ότι προτιμούν τα φθηνά σνακ παρά το γεύμα σε εστιατόριο.

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....