Περί τις 420 επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας της Κροατίας, συμμετείχαν στην εκστρατεία «Μήνας Κροατικού Τουρισμού» που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του κροατικού Υπουργείου Τουρισμού και Αθλητισμού η εν λόγω εκστρατεία υλοποιήθηκε με στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου προσφέροντας μια σειρά από υπηρεσίες που διατέθηκαν με ειδικά προνόμια και εκπτώσεις τουλάχιστον 35% όλο τον Οκτώβριο. Οι εγχώριοι επισκέπτες αποτέλεσαν τους κυρίως χρήστες αυτών των παροχών, ενώ καταγράφηκαν 484.000 ξένοι επισκέπτες κατά τη διάρκεια του μήνα. Οι κορυφαίοι προορισμοί ήταν το Ντουμπρόβνικ, το Ζάγκρεμπ, το Σπλιτ, το Ζαντάρ και το Ρόβινι.
Εξάλλου, το Ζάγκρεμπ, θα συνδέεται με 50 προορισμούς και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το διεθνές αεροδρόμιο του Ζάγκρεμπ θα συνδέεται με 50 προορισμούς, 5 στο εσωτερικό και 45 στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια του χειμερινού προγράμματος πτήσεων.
Να σημειωθεί ότι η Croatia Airlines σημείωσε απώλειες ύψους 22,1 εκατ. ευρώ την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, μειώνοντας ωστόσο τις ζημιές της κατά 10,1 εκατ. ευρώ ή 31% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2020.