Η HotelBrain διεισδύει και στην ξενοδοχειακή αγορά της Κύπρου

02-09-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Στην αγορά της Κύπρου εισέρχεται η HotelBrain, η οποία μόλις υπέγραψε το πρώτο συμφωνητικό ανάπτυξης και διαχείρισης πολυτελούς boutique ξενοδοχείου 50 δωματίων στην παραλία Πρωταρά, κοντά στην Αγία Νάπα.

Η εταιρία ανέλαβε τη δημιουργία του concept, τη διαχείριση του pre-opening, την ένταξη στο διεθνές affiliation των Small Luxury Hotels of the World και την πλήρη διαχείριση της υπό κατασκευή μονάδας. 

Η Κύπρος αποτελεί την τέταρτη κατά σειρά χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η HotelBrain, η οποία διατηρεί συμφωνητικά διαχείρισης με περισσότερα από 80 ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Λίβανο και Τουρκία.

Εξάλλου, σύμφωνα με την εταιρία, η σύσταση της Κυπριακής ξενοδοχειακής αγοράς, η οποία αποτελείται ως επί το πλείστον από οικογενειακές επιχειρήσεις, προσομοιάσει με αυτή της Ελλάδας.  «Λαμβάνοντας υπόψη την κοινή κουλτούρα, την ιστορία καθώς και τις κοινές μας αντιλήψεις και συνήθειες, η Κύπρος αποτελούσε ανέκαθεν κομβικό προορισμό στα σχέδια ανάπτυξης και επέκτασης της εταιρείας μας», δήλωσε ο πρόεδρος και ιδρυτής της HotelBrain κ. Πάνος Παλαιολόγος. 

Αναφορικά με το συμφωνητικό με την ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύπρο, ο κ. Παλαιολόγος τόνισε ότι «αποτελεί ιδανική συνθήκη για εμάς, προκειμένου να εφαρμόσουμε τις βέλτιστες πρακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις μας, και τελικά να διασφαλίσουμε τη συνολική ποιότητα, την επάρκεια και την αποδοτικότητα του νέου ξενοδοχειακού προϊόντος καθώς και την εγκαθίδρυσή μας στην αγορά της Κύπρου».

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....