Ένα μήλο την ημέρα: Καλές πρακτικές ανάπτυξης και προώθησης καλλιεργειών από το Πανεπιστήμιο Cornell

23-01-22 | ΚΟΣΜΟΣ

Κάθε χρόνο, στο Πανεπιστήμιο Cornell, το φθινόπωρο προαναγγέλλει την επιστροφή του πιο ασυνήθιστου μηχανήματος αυτόματης πώλησης το οποίο εμφανίζεται ξαφνικά έξω από τη βιβλιοθήκη του Τμήματος Οπωροκηπευτικών.

Αντί της συνηθισμένης ποικιλίας σνακ, ο δημοφιλής αυτόματος πωλητής διαθέτει 9 ποικιλίες μήλων, τις οποίες καλλιεργούν οι φοιτητές στα δύο περιβόλια του Cornell.

Mε  1 δολάριο, οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μήλων όπως Gala, Shizuka, Honeycrisp, McIntosh ή Ginger Gold. Οι ποικιλίες ωστόσο, διαφέρουν  από μήνα σε μήνα. Στα τέλη Αυγούστου, το μηχάνημα αυτόματης πώλησης είναι γεμάτο μήλα Sansa ή SweeTango, ενώ ο Νοέμβριος εισάγει ποικιλίες όπως το Goldrush. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές στην κηπουρική είναι υπεύθυνοι τόσο για τη συλλογή των φρούτων, όσο και για τον συνεχή ανεφοδιασμό του πωλητή.  Όλα τα έσοδα υποστηρίζουν την ‘Ενωση Οπωροκηπευτικών (SoHo), η οποία προωθεί τη συνδεσιμότητα μεταξύ συναδέλφων και μελλοντικών συναδέλφων στον τομέα της κηπουρικής, μέσω τακτικών συναντήσεων, μαγειρικής και εκδηλώσεων που προάγουν την επαγγελματική ανάπτυξη.

Το μηχάνημα αυτόματης πώλησης, το οποίο τα 10 τελευταία χρόνια αποτελεί σημείο υπερηφάνειας για το πανεπιστήμιο, είναι κάτι πολύ περισσότερο από μία καινοτομία. Τα περιβόλια του πανεπιστημίου, Cornell Orchards, αποτέλεσαν το έδαφος αναπαραγωγής σημαντικών νέων ποικιλιών μήλων, συμπεριλαμβανομένων των Empire, Macoun, Rubyfrost, Snapdragon και Firecracker, τα οποία εμφανίζονται στον αυτόματο πωλητή κάθε φθινόπωρο, ενώ κατά καιρούς έχουν εμφανιστεί και αρκετές πειραματικές ποικιλίες που δεν κατονομάζονται. 

Η δημιουργία και η εμπορία πιο νόστιμων ποικιλιών μήλων είναι πολύ σημαντική. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι για την ανάπτυξη και την προώθηση του Cosmic Crisp, ενός αντιπάλου του Honeycrisp, στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον επενδύθηκε το εκπληκτικό ποσό των 10,5 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι για την Ουάσιγκτον, η οποία διαθέτει περίπου 1.500 μηλοπαραγωγούς και 175.000 στρέμματα οπωρώνες, τα μήλα αποτελούν μια επιχείρηση 2,5 δισ δολαρίων ετησίως. Κάθε φθινόπωρο, περίπου 50.000 άνθρωποι μαζεύουν πάνω από 12 δισ μήλα με το χέρι, ενώ τα φρούτα της εξάγονται σε 60 χώρες.

 

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας