Πώς θα επηρεάσει η άνοδος της Ασίας τα διεθνή ταξίδια

27-01-22 | ΚΟΣΜΟΣ

Ο γρήγορος οικονομικός μετασχηματισμός και τα υψηλά επίπεδα διαβίωσης, υποδεικνύουν πού μπορεί να εντοπίζονται οι επόμενες μεγάλες ταξιδιωτικές αγορές.

Μέχρι το 2030, 3 δισ. Ασιάτες θα μπορούσαν να ενταχθούν στην αναδυόμενη μεσαία τάξη του κόσμου, με έναν ρυθμό ταχύτερο από ό,τι στην Ευρώπη και την Αμερική.

Προς το παρόν, η Ασία αποτελεί ήδη περισσότερο από το ήμισυ της παγκόσμιας μεσαίας τάξης, αντιπροσωπεύοντας το 41% των καταναλωτικών δαπανών της συγκεκριμένης ομάδας. Σε μόλις μια δεκαετία όμως, το μερίδιό της αναμένεται να ξεπεράσει το 50%, που μεταφράζεται στο ήμισυ της παγκόσμιας δαπάνης, καθιστώντας τη πολύ σημαντική για οποιαδήποτε βιομηχανία, πόσο μάλλον για τα ταξίδια και τη φιλοξενία. Ενώ η πανδημία έχει σκληρό αντίκτυπο σε όλο τον κόσμο, οι προβλέψεις της Moody's υποδεικνύουν ότι οι αναδυόμενες αγορές στην Ασία είναι πιθανό να τα πάνε καλύτερα σε σχέση με άλλες περιοχές.

Αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές όπως οι Φιλιππίνες, το Βιετνάμ, η Ταϊλάνδη και η Ινδονησία, έχουν ψηφιακούς πληθυσμούς πρόθυμους να κατακτήσουν ένα κομμάτι από την καταναλωτική πίτα. Μόνο η Νοτιοανατολική Ασία συνεισφέρει 350 εκατ. ψηφιακούς καταναλωτές, ενώ το τελευταίο έτος, η συγκεκριμένη αγορά παρουσίασε αύξηση ισοδύναμη με τον πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου.

Άλλα υποσύνολα που αξίζουν διερεύνηση στην Ασία, περιλαμβάνουν ταξιδιώτες άνω των 50 ετών και συνταξιούχους που επιδιώκουν να απολαύσουν τον χρόνο τους, καθώς και σόλο ταξιδιώτες που θεωρούν όλο και περισσότερο ότι τα ταξίδια είναι ένα μέσο σύνδεσης με τον εαυτό τους.

Προ της πανδημίας, οι Κινέζοι ταξιδιώτες καταλάμβαναν τουλάχιστον το 1/5  της παγκόσμιας ταξιδιωτικής κίνησης, με περίπου 155 εκατομμύρια Κινέζους να πραγματοποιούν ταξίδια στο εξωτερικό 2019. Ενώ τα ταξίδια εσωτερικού έχουν ανθίσει, με τους Κινέζους τουρίστες να απολαμβάνουν περίπου 230 εκατ. τοπικές εξορμήσεις κατά τη διάρκεια των αργιών τον Μάιο του 2021, η ανάκαμψη των παγκόσμιων ταξιδιών θα βασιστεί στους Κινέζους καταναλωτές, των οποίων οι ταξιδιωτικές επιθυμίες έχουν μεταβληθεί από την τελευταία φορά που τους υποδέχτηκαν οι χώρες το 2019.

Η έρευνα της CatchOn,  Finn Partners Company, επισημαίνει ότι οι ανοδικές τάσεις και οι προτιμήσεις των Κινέζων ταξιδιωτών περιλαμβάνουν κυρίως περισσότερη εξατομίκευση και ταξίδια με αυτοκαθοδήγηση ή δωρεάν ανεξάρτητα ταξίδια (FIT). Αυτά τα εξαιρετικά προσαρμοσμένα, πιο οικεία ταξίδια απέχουν πολύ από τις μεγάλες ομαδικές εκδρομές που κάποτε ευνοούσε η αγορά.

Ο αθλητικός τουρισμός και οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες, είναι επίσης στο προσκήνιο, αφού τον προηγούμενο χειμώνα συμμετείχαν σε αθλήματα χιονιού πάνω από 150 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλη την Κίνα, με τα χιονοδρομικά κέντρα και θέρετρα στη Νότια Κίνα να προσελκύουν καταναλωτές μεσαίου έως υψηλού επιπέδου.

Η ευεξία είναι επίσης ένα σημαντικό σημείο που αφορά κυρίως στους νεότερους Κινέζους καταναλωτές οι οποίοι ενδιαφέρονται για την φυσική κατάσταση και την Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική (TCM).

Πάντως, τα παγκόσμια ταξίδια εξακολουθούν να εξαρτώνται από την Κίνα, τόσο λόγω του τεράστιου μεγέθους της αγοράς, όσο και της διάθεσης των Κινέζων να γνωρίσουν τον κόσμο.  

διαβάστε ακόμα

ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας