Αυστραλία: Παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια εν όψει του ανοίγματος των συνόρων

17-02-22 | ΚΟΣΜΟΣ

Η τουριστική αρχή της Αυστραλίας, Tourism Australia, λάνσαρε μια νέα διεθνή καμπάνια προκειμένου να ενθαρρύνει τους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση για τις επόμενες διακοπές τους στη χώρα, καθώς τα σύνορά της ανοίγουν πλήρως στους πλήρως εμβολιασμένους τουρίστες την ερχόμενη εβδομάδα.

Η καμπάνια έχει τίτλο «Don’t Go Small. Go Australia» και κοστίζει 40 εκατ. δολάρια Αυστραλίας (ή 21 εκατ. λίρες) και θα «τρέξει» στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ και το Ην. Βασίλειο.

Στόχος της είναι να υπενθυμίσει στους ταξιδιώτες όλες τις απίστευτες εμπειρίες που τους επιφυλάσσει η Αυστραλία. Η καμπάνια ξεκίνησε με τακτικές τοποθετήσεις σε τοποθεσίες-ορόσημα, όπως το Piccadilly Circus του Λονδίνου και η Times Square στη Νέα Υόρκη.

Ο υπουργός Εμπορίου, Τουρισμού και Επενδύσεων της Αυστραλίας, Dan Tehan, δήλωσε ότι η Tourism Australia είναι έτοιμη να εντείνει τις προσπάθειες διεθνούς μάρκετινγκ μόλις ανακοινωθεί το άνοιγμα των συνόρων.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Tourism Australia, Phillipa Harrison, δήλωσε ότι η καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεοπτικά, έντυπα, ψηφιακά και κοινωνικά κανάλια σε βασικές αγορές και θα περιλαμβάνει μερικούς από τους πιο εμβληματικούς προορισμούς και εμπειρίες της Αυστραλίας.

«Η Αυστραλία έχει καταπληκτικά εμβληματικά σημεία για τα οποία είμαστε γνωστοί και αγαπητοί σε όλο τον κόσμο, όπως ο Μεγάλος Κοραλλιογενής Ύφαλος, το εντυπωσιακό Uluru και η γέφυρα του λιμανιού του Σίδνεϊ, και τώρα είναι η ώρα να υπενθυμίσουμε στον κόσμο αυτά τα πράγματα, καθώς και να παρουσισουμε μια σειρά από λιγότερο γνωστές αλλά εξίσου θεαματικές εμπειρίες και προορισμούς μας», εξήγησε.

διαβάστε ακόμα

Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.