Πορτογαλία: Καμπάνια στο Ην. Βασίλειο για την προώθηση του γαστρονομικού τουρισμού

21-09-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Την καμπάνια “Taste Portugal”, που έχει στόχο την προώθηση της πορτογαλικής κουζίνας σε χώρες του εξωτερικού, λανσάρει ο οργανισμός τουρισμού της χώρας, ο οποίος φαίνεται να διεκδικεί μερίδιο από την τελευταία τάση που παρουσιάζεται στα ταξίδια και έχει στη βάση της τη γαστρονομία, την τοπική κουζίνα και το κρασί. Εκδηλώσεις που περιλαμβάνουν δείπνα γευσιγνωσίας φαγητού και κρασιού, εργαστήρια και επιδείξεις μαγειρικής, περιλαμβάνονται στις δράσεις της καμπάνιας, οι οποίες θα γίνουν σε επιλεγμένα εστιατόρια σε Ην. Βασίλειο και Πορτογαλία.

Με τη νέα πρωτοβουλία, η Πορτογαλία επιχειρεί να βγει από τη σκιά της Ισπανίας, με την οποία μοιράζεται μεγάλο μέρος της παραδοσιακής κουζίνας της.

Όπως αναφέρει στο ttg ο διευθυντής του οργανισμού τουρισμού της Πορτογαλίας στο Ην. Βασίλειο και την Ιρλανδία, Antonio Padeira, επίκεινται αλλαγές, ενώ «ήδη πολλοί επισκέπτονται την Πορτογαλία κάνοντας γαστρονομικά ταξίδια, και μάλιστα μερίδα οργανισμών που έχουν το μάρκετινγκ προορισμών της χώρας ειδικεύονται στα ταξίδια αυτά». 

Παρόμοια πρωτοβουλία υιοθέτησε σε δοκιμαστικό επίπεδο και το Σάο Πάολο της Βραζιλίας.

Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε από το Notting Hill Kitchen, ένα γκουρμέ εστιατόριο της Πορτογαλίας με επικεφαλής τον σεφ Luis Baena, θα διαρκέσει μέχρι το Μάρτιο του 2015 και περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα γκουρμέ εκδηλώσεων σε Αγγλία και Πορτογαλία. 

Οι εκδηλώσεις γευσιγνωσίας σχεδιάζονται έτσι ώστε να αναδεικνύουν τους αφανείς ήρωες της τοπικής κουζίνας και κρασιού και θα παρουσιάζονται από σεφ βραβευμένους με Michelin.

Η χώρα, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο του 2014, κατέγραψε αύξηση 17,5% στις επισκέψεις βρετανών τουριστών σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σύμφωνα με δηλώσεις του πορτογάλου πρέσβη στο Ην. Βασίλειο, Joao de Vallera. 

 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις