Στα στοιχεία χαλάρωσης, ανακάλυψης, διασκέδασης, μάθησης και επαγγελματικών συναντήσεων βασίζεται ο δεκάλογος του νέου σχεδιασμού marketing που προωθεί ο τουριστικός οργανισμός της Ισπανίας στη βρετανική αγορά, όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο του Elite Travel Grooup στη Σεβίλλη.
Ο οργανισμός ευελπιστεί ότι τα ταξίδια που βασίζονται στη χαλάρωση, τη γαστρονομία, τη φύση, τις δραστηριότητες, τις πόλεις, τον πολιτισμό, το γκολφ, τις ξεναγήσεις, τα ειδικά ενδιαφέροντα και τις επαγγελματικές συναντήσεις θα συμβάλλουν στην προσέγγιση μιας νέας αγοράς.
«Όλα αυτά τα προϊόντα είναι κατά βάση νέα για τη Βρετανία, αλλά θα έπρεπε να αποτελούν τη βάση στην οποία θα μπορέσει να στηριχθεί η μεγάλη ευκαιρία που έχουμε για ανάπτυξη», δήλωσε στο ttgdigital ο συντονιστής επιχειρήσεων βόρειας Ευρώπης του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ισπανίας (SNTO), Enrique Ruiz de Lera.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να προσελκύσουμε και να διατηρήσουμε τον καταναλωτή. Η αγορά του Ην. Βασιλείου είναι μια πολύ ανώριμη αγορά, δεν έχει αναπτυχθεί αρκετά ή όσο εξειδικευμένα θα μπορούσε να έχει αναπτυχθεί», δήλωσε ο Ruiz de Lera, διαβλέποντας ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
Όπως υποστήριξε, ενώ οι επιχειρήσεις συνήθως υποκινούνται από τη ζήτηση που παρουσιάζεται στην αγορά αναφορά με το τι θα πουληθεί, οι πράκτορες μπορούν εύκολα να δουλέψουν με τον οργανισμό τουρισμού προκειμένου να πουλούν νέα προϊόντα. «Αν έχετε ιδέες, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να πουλήσετε και να προωθήσετε τα προϊόντα σας στο κοινό σας», είπε.
Ο Ruiz de Lera εκτιμά ότι οι νέες αγορές δεν θα βοηθήσουν απλώς τις πωλήσεις στο Ην. Βασίλειο, αλλά και τον τουρισμό της Ισπανίας, που, όπως πιστεύει ο ίδιος, χρειάζεται ανανέωση καθώς έχει επικεντρωθεί υπερβολικά στις διακοπές σε παραθαλάσσιους καλοκαιρινούς προορισμούς. Το ίδιο ισχύει και για την αγορά της Βρετανίας, όπου το 85% των επισκεπτών είτε κατευθύνεται σε παραθαλάσσιες περιοχές της Ισπανίας, είτε στα νησιά της. «Γι’ αυτό πιστεύω ότι ενδιαφερόμαστε να κάνουμε τη διαφορά στα προϊόντα που έχουν καλή τιμή», επισημαίνει, διευκρινίζοντας οτι η βρετανική αγορά αντιστοιχεί στο 1% του ΑΕΠ της Ισπανίας.