Σε μπελά οι influencers της Αυστραλίας που προωθούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες – "Θέλουμε να εξαλείψουμε το παραπλανητικό περιεχόμενο"

10-02-23 | ΚΟΣΜΟΣ

H Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Αυστραλίας έχει βάλει στο στόχαστρο του influencers που προωθούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες με παραπλανητικό τρόπο.

Η Επιτροπή αναφέρει ότι δέχθηκε 150 καταγγελίες καταναλωτών που αφορούν πάνω από 100 influencers οι οποίοι κατηγορούνται για παραπλανητικό μάρκετινγκ, καθώς δεν επισημαίνουν με κάποιο τρόπο ότι το περιεχόμενό τους είναι «πληρωμένο» από κάποιον πάροχο υπηρεσιών.

Πρόθεση της Επιτροπής είναι να να εξαλείψει τις παραπλανητικές αυτές επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το TikTok, το Snapchat, το YouTube, το Facebook και το Twitch.

Εκτός αυτού, ενδέχεται να επιβληθούν πρόστιμα και σε συγκεκριμένους διαφημιζόμενους και brand τα οποία εμπλέκονται στην παραπλάνηση των καταναλωτών.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!