H Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτών της Αυστραλίας έχει βάλει στο στόχαστρο του influencers που προωθούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες με παραπλανητικό τρόπο.
Η Επιτροπή αναφέρει ότι δέχθηκε 150 καταγγελίες καταναλωτών που αφορούν πάνω από 100 influencers οι οποίοι κατηγορούνται για παραπλανητικό μάρκετινγκ, καθώς δεν επισημαίνουν με κάποιο τρόπο ότι το περιεχόμενό τους είναι «πληρωμένο» από κάποιον πάροχο υπηρεσιών.
Πρόθεση της Επιτροπής είναι να να εξαλείψει τις παραπλανητικές αυτές επιρροές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το TikTok, το Snapchat, το YouTube, το Facebook και το Twitch.
Εκτός αυτού, ενδέχεται να επιβληθούν πρόστιμα και σε συγκεκριμένους διαφημιζόμενους και brand τα οποία εμπλέκονται στην παραπλάνηση των καταναλωτών.