Show us your Regina: Η τουριστική καμπάνια που κατέστρεψε οριστικά τη φήμη πόλης του Καναδά

22-03-23 | ΚΟΣΜΟΣ

Σάλο προκάλεσε η καμπάνια τουριστικής προβολής της πόλης Regina, πρωτεύουσας της Περιφέρειας του Δυτικού Καναδά Saskatchewan, στην οποία περιλαμβάνονται εκφράσεις με σεξουαλικά υπονοούμενα, όπως «Δείξτε μας την Regina σας» (“Show us your Regina”) παραπέμποντας σε λογοπαίγνιο της ομοιότητας της ονομασίας της πόλης με την ονομασία του γυναικείου γεννητικού οργάνου στην Αγγλική γλώσσα («vagina»).

Μεταξύ άλλων, σε βίντεο που ετοίμασε η τουριστική επιτροπή της πόλης, η πόλη Regina χαρακτηρίζεται ως «η πόλη που κάνει ομοιοκαταληξία με τη διασκέδαση». Το βίντεο παρουσιάζει μουσικούς να παίζουν σε διαφορετικές τουριστικές τοποθεσίες, όπως το Royal Saskatchewan Museum, το Conexus Arts Centre και το The Hotel Saskatchewan.

Σε σχετική ανάρτηση στα social media, περιλαμβάνεται η περιγραφή: «Η πόλη μας ζούσε για πολύ καιρό με το brand αυτό, και θεωρήσαμε ότι ήταν καιρός να το κάνουμε δικό μας. Δεν θα προσποιούμαστε πια για αυτό που δεν είμαστε» και συνεχίζει: «Το να αγκαλιάσουμε αυτό που είμαστε, μας συνδέει με το παλιό και το νέο!».

Το βίντεο συγκέντρωσε κύμα οργής και δέχθηκε κριτικές από τους χρήστες του διαδικτύου ως μισογυνικό, καθώς χρησιμοποιεί τη γυναικεία ανατομία για να προωθήσει τον τουρισμό της πόλης. Άλλοι χρήστες έκαναν λόγο για ανώριμo και σε επίπεδο cringe branding, ενώ κάποιοι άλλοι σχολίασαν «Θα δούμε πόσο αστείο είναι όλο αυτό την πρώτη φορά που γυναίκα θα παρενοχληθεί και θα της ζητηθεί να ‘μας δείξει την Regina της’».

Η Καναδική ομάδα branding ζήτησε συγνώμη για τη σεξουαλικοποίηση του ονόματος της πόλης και σε μια κίνηση rebranding κοινοποίησε ένα βίντεο την περασμένη Πέμπτη ανακοινώνοντας τη νέα ονομασία της, Experience Regina, αντί της προηγούμενης “Tourism Regina”.

Το επίμαχο βίντεο παραπέμπει σε ένα χιουμοριστικό βίντεο που το 2008 είχε γίνει viral και ενσωματώθηκε στην ταινία Deadpool αλλα και στην εκπομπή The Tonight Show του Jimmy Fallon.

Και ενώ η καμπάνια αποσύρεται, η ονομασία Experience Regina θα παραμείνει, κάτι που ξεσήκωσε αντιδράσεις από το πρώην μέλος της Tourism Regina, Kristen McLeod, γιατί έχει ήδη συνδυαστεί στο μυαλό όλων με σεξιστικό τρόπο. Όπως πρόσθεσε η ίδια σε δηλώσεις της στον τηλεοπτικό σταθμό CBC, έπειτα από 50 χρόνια που ζω στην πόλη, ένιωσα ότι ίσως αυτοί δεν είναι δικοί μου άνθρωποι και ίσως δεν ανήκω εδώ.

Σε ανακοίνωση του διευθύνοντος συμβούλου της Experience Regina, Tim Reid, αναφέρονται τα εξής: «Θα ήθελα να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη, από πλευράς εμού και της ομάδας μου, για τον αρνητικό αντίκτυπο που δημιουργήσαμε με στοιχεία του πρόσφατου λανσαρίσματος του brand.

Ήταν τόσο θετικές οι κριτικές σχετικά με την Experience Regina, ωστόσο ήταν ξεκάθαρο ότι ήμασταν κατώτεροι των περιστάσεων σχετικά με τις προσδοκίες από την υπέροχη κοινότητά μας, με ορισμένα από τα σλόγκαν που χρησιμοποιήσαμε.

Ανεξάρτητα από την πρόθεσή μας, ο αντίκτυπος είναι βάσιμος, και για αυτό το λόγο απολογούμαστε».

Το σατιρικό βίντεο της Experience Regina δημιουργήθηκε από ένα ζευγάρι Αμερικανών ταξιδιωτών έπειτα από ταξίδι τους στην πόλη και δίνει έμφαση στα τουριστικά σημεία της, αλλά και σε τυχαίες παραστάσεις στην πόλης, όπως ένας γλάρος, ένα σπίτι, ένα ελικόπτερο και μερικές χήνες. Ένας άνδρας εμφανίζεται να «βιώνει τη Regina» ξανά και ξανά συνοδεία μουσικής, ενώ μια γυναικεία φωνή μιλά για τις ατραξιόν της πόλης.

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!