Barbiecore, τιτλοφορούνται οι περιηγήσεις που προωθεί το Συμβούλιο Τουρισμού της Καλιφόρνιας, με αφορμή τη νέα ταινία της αγαπημένης σταρ, Barbie, στην οποία πρωταγωνιστούν οι Margot Robbie και Ryan Gosling και αναμένεται να προβληθεί στους κινηματογράφους τον προσεχή Ιούλιο.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η εν λόγω τάση οδήγησε σε αύξηση 190% στις αναζητήσεις για ξενοδοχεία με ροζ θέμα, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Φαίνεται ότι η αισθητική Barbiecore, η οποία αναδεικνύει το έντονα ροζ μοτίβο για το οποίο είναι διάσημη η αγαπημένη κούκλα, δημιούργησε ταξιδιωτικό ρεύμα, πριν καν πέσουν οι τίτλοι αρχής.
Ειδικότερα, το Συμβούλιο Τουρισμού το οποίο υποστηρίζει ότι η τεράστια πολιτεία είναι γεμάτη από ροζ πινελιές, καλεί τους επισκέπτες να δουν την Καλιφόρνια μέσα από «ροζ γυαλιά» και να επισκεφθούν 18 σημεία τα οποία είναι πολύ ροζ-όπως αρμόζει άλλωστε και στην πριγκίπισσα των παιχνιδιών.
Μεταξύ άλλων, τα μέρη που προτείνει το συμβούλιο, είναι το Morning Glory στο Σαν Ντιέγκο, όπου η Barbie πηγαίνει για brunch, το απίστευτα ροζ μοτέλ Trixie Motel στο Παλμ Σπρινγκς, το 80 ετών Pink’s Hot Dogs στο Χόλιγουντ και το Pacific Coast Highway “Barbie House,” στη Σάντα Μόνικα.
Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση δίνει στα ροζ σπίτια του Σαν Φρανσίσκο, στην παραθαλάσσια κοινότητα Σάντα Κρουζ, τα οποία μοιάζουν πράγματι να πρωταγωνιστούν στις παιδικές ταινίες της Barbie, κάνοντας τον κόσμο να φαντάζει παραμυθένιος.