Η Lithuania Travel λάνσαρε τουριστική καμπάνια για την τουριστική σεζόν του 2023 η οποία υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη, δημιουργώντας εξωπραγματικές αφίσες αστικών τοπίων και ακόμη και της εμβληματικής ροζ κρύας σούπας της χώρας.
Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας της καμπάνιας δημιουργήθηκαν εκατοντάδες εικόνες που δημιούργησε η τεχνητή νοημοσύνη βάσει της «φαντασίας» της για τη Λιθουανία στο παρελθόν, στο κοντινό μέλλον και σε σουρεαλιστικούς τόνους.
Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μιμηθεί υπάρχοντα πράγματα που είναι ήδη εξαιρετικά, όμορφα και εμπνευσμένα, μόνο οι άνθρωποι μπορούν να αποκτήσουν εμπειρίες από αυτά, αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα εξηγώντας ότι αυτό είναι το νόημα της καμπάνιας, η οποία φέρει το σλόγκαν «Λιθουανία, μια εμπειρία να μοιραστεί κανείς».
Η καμπάνια προσκαλεί τους ανθρώπους από τη Γερμανία, την Πολωνία, το Ισραήλ και το Ην. Βασίλειο να επισκεφθούν τη Λιθουανία, αξιοποιώντας την ψηφιακή διαφήμιση αλλά και τα social media.
Κατά την περασμένη χρονιά, η χώρα διπλασίασε τους διεθνείς επισκέπτες της σε ετήσια βάση, και 1,15 εκατ. τουρίστες ταξίδεψαν σε αυτήν για τουλάχιστον μια διανυκτέρευση. Οι επισκέπτες της από Γερμανία, Πολωνία, Ην. Βασίλειο και Ισραήλ, αντιπροσωπεύουν το 32% του συνόλου των αφίξεων.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Lithuania Travel, Dovilė Seliukė, «θέλουμε να δείξουμε ότι η Λιθουανία είναι καθεαυτή μια εμπειρία, εμπνευσμένη, όμορφη, διασκεδαστική και γευστική, ανάλογα με το τι αναζητά κανείς.