Η Αλγερία θα μπορούσε να ανταγωνισθεί τουριστικά την Τυνησία και το Μαρόκο λόγω κλίματος, μεγάλης ακτογραμμής (1.200 χλμ) καθώς διαθέτει αξιόλογες τοποθεσίες και πλούσια πολιτιστική κληρονομιά.
Ωστόσο, αν και διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα δεν έχει ακόμα αναπτύξει τις αναγκαίες υποδομές, ούτε έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία και το κατάλληλο επιχειρηματικό δυναμικό για την ανάπτυξη του τουρισμού. Υφίστανται ελλείψεις σε ξενοδοχεία και η τουριστική εκπαίδευση είναι ελλιπής. Σε διαφορετικές συνθήκες, ελληνικές τουριστικές, ξενοδοχειακές και ταξιδιωτικές επιχειρήσεις θα μπορούσαν, σε συνεργασία με αλγερινούς εταίρους και τοπικούς κρατικούς ή ιδιωτικούς φορείς, να αποφέρουν σημαντικά οφέλη συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας.
Να σημειωθεί ότι για τον μέσο Αλγερινό καταναλωτή η Ελλάδα αποτελεί έναν διεθνή τουριστικό προορισμό και μία χώρα με μεγάλη ιστορική παράδοση, αλλά όχι μία σύγχρονη, αναπτυγμένη βιομηχανικά και ψηφιακά χώρα. Μεταξύ των εμποδίων που πρέπει να υπερπηδηθούν για την βελτίωση των διμερών οικονομικών σχέσεων, συγκαταλέγεται η έλλειψη εξοικείωσης του αλγερινού καταναλωτικού κοινού με τα ελληνικά προϊόντα, σε αντίθεση, για παράδειγμα, με αυτά γαλλικής, ισπανικής ή ιταλικής προέλευσης.