Η Σουηδία επιθυμεί να βάλει τέλος στη σύγχυση με την Ελβετία

24-10-23 | ΚΟΣΜΟΣ

H επιτροπή τουρισμού της Σουηδίας επιδιώκει να βάλει τέλος στη σύγχυση που επικρατεί στο ταξιδιωτικό κοινό μεταξύ Σουηδίας και Ελβετίας (Sweden, Switzerland στην Αγγλική γλώσσα).

Συγκεκριμένα, η πρωτοβουλία περιλαμβάνει ενέργειες ώστε οι δύο χώρες να παρουσιάσουν τη μοναδικότητα της τουριστικής προσφοράς τους, καθώς κάθε χρόνο 120.000 άνθρωποι κάνουν αναζήτηση στη Google με το ερώτημα εάν η Σουηδία και η Ελβετία είναι η ίδια χώρα.

Το πρώτο σχέδιο της επίσημης συνεργασίας των δύο χωρών παρουσιάστηκε και η Visit Sweden αναμένει για την υπογραφή του.

Σύμφωνα με έρευνα της Visit Sweden πάνω από τα δύο τρίτα των Βρετανών δεν είναι σε θέση να εντοπίσουν τη Σουηδία στο χάρτη. Το 13% πιστεύει ότι η Σουηδία και η Ελβετία είναι η ίδια χώρα, ενώ πολλοί ανέφεραν ότι η ΙΚΕΑ (15%) και οι ΑΒΒΑ (13%) είναι από τα αγαπημένα τους πράγματα με προέλευση από την Ελβετία.

Όπως δήλωσε ο διευθύνουσα σύμβουλος της Visit Sweden, εάν οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα στο να διαχωρίζουν τις δύο χώρες, χρειάζεται να τους βοηθήσουμε και πρόσθεσε ότι παρότι μπορεί να γίνει αλλαγή των ονομάτων των χωρών, η ταυτότητά τους μπορεί να γινει πιο σαφής.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας