H επιτροπή τουρισμού της Σουηδίας επιδιώκει να βάλει τέλος στη σύγχυση που επικρατεί στο ταξιδιωτικό κοινό μεταξύ Σουηδίας και Ελβετίας (Sweden, Switzerland στην Αγγλική γλώσσα).
Συγκεκριμένα, η πρωτοβουλία περιλαμβάνει ενέργειες ώστε οι δύο χώρες να παρουσιάσουν τη μοναδικότητα της τουριστικής προσφοράς τους, καθώς κάθε χρόνο 120.000 άνθρωποι κάνουν αναζήτηση στη Google με το ερώτημα εάν η Σουηδία και η Ελβετία είναι η ίδια χώρα.
Το πρώτο σχέδιο της επίσημης συνεργασίας των δύο χωρών παρουσιάστηκε και η Visit Sweden αναμένει για την υπογραφή του.
Σύμφωνα με έρευνα της Visit Sweden πάνω από τα δύο τρίτα των Βρετανών δεν είναι σε θέση να εντοπίσουν τη Σουηδία στο χάρτη. Το 13% πιστεύει ότι η Σουηδία και η Ελβετία είναι η ίδια χώρα, ενώ πολλοί ανέφεραν ότι η ΙΚΕΑ (15%) και οι ΑΒΒΑ (13%) είναι από τα αγαπημένα τους πράγματα με προέλευση από την Ελβετία.
Όπως δήλωσε ο διευθύνουσα σύμβουλος της Visit Sweden, εάν οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα στο να διαχωρίζουν τις δύο χώρες, χρειάζεται να τους βοηθήσουμε και πρόσθεσε ότι παρότι μπορεί να γίνει αλλαγή των ονομάτων των χωρών, η ταυτότητά τους μπορεί να γινει πιο σαφής.