Ισπανία: O προορισμός που «κόβει» χρήματα από το μάρκετινγκ για να αποφύγει τον υπερτουρισμό

10-11-23 | ΚΟΣΜΟΣ

Η επαρχία Βισκαΐα της βόρειας Ισπανίας, με πρωτεύουσα το Μπιλμπάο, αποφάσισε να περιορίσει τον προϋπολογισμό για τη διεθνή προβολή της ώστε να αποφύγει τον υπερτουρισμό. Η στρατηγική αυτή έχει στόχο να μειώσει τον προϋπολογισμό για ενέργειες διαφήμισης, μάρκετινγκ  και ψηφιακών προωθήσεων, προς όφελος της ανάπτυξης του τουρισμού με έμφαση στη φύση, ή του βιομηχανικού τουρισμού.

Το περιφερειακό συμβούλιο της Βισκαΐα περιόρισε τον προϋπολογισμό για διεθνή προβολή της περιοχής το 2024 από 6,4 εκατ. ευρώ σε 4,3 εκατ. ευρώ, «για την καλή πορεία του κλάδου» σε μια συγκυρία καθιέρωσης της ανάκαμψης, με προπανδημικού ρυθμούς», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Μεταφορών και Τουρισμού της Βασκικής επαρχίας, Sonia Pérez.

Για το λόγο αυτό, αντί να συνεχίσει να ενισχύει την διεθνή προώθηση της περιοχής, το συμβούλιο της Βισκαΐας θα δώσει βαρύτητα σε λιγότερο κοστοβόρες πλευρές του τουρισμού, και θα δώσει προτεραιότητα στην οργάνωση και τη διαχείρισή του, την αειφορία και τη μεγαλύτερη διαφάνεια και προώθηση της περιοχής. 

Κύριος στόχος είναι να αναπτυχθεί μια στρατηγική αειφόρου τουρισμού που αναβαθμίζει τον θετικό αντίκτυπο του τουρισμού σε αυτόν και που προλαμβάνει την υπερβολική συγκέντρωση τουριστών άλλων τουριστικών προορισμών. Για να επιτευχθεί αυτό, πρόκειται να διεξαχθεί έρευνα ώστε να εντοπισθούν οι περιοχές σε όλο τον κόσμο που αντιμετώπισαν σοβαρή στρατηγική αειφόρου τουρισμού, επισήμανε η κ. Pérez.

 

διαβάστε ακόμα

"Το Ξενοδοχείο των δύο Κόσμων" στην Αρχαία Μεσσήνη
Lemnos Philema: Φεστιβάλ Γαστρονομίας και Οίνου στη Λήμνο
Πολιτιστικό Φεστιβάλ Ροδοφέγγαρο στη Ροδαυγή Άρτας
Σε επίπεδα 2019 φέτος ο Γερμανικός τουρισμός – 3ος πιο περιζήτητος προορισμός η Ελλάδα
Αυστριακός τουρισμός: Η αύξηση στις τιμές διακοπών ξεπερνά τον πληθωρισμό
Βιώσιμος τουρισμός κρουαζιέρας στη Σαντορίνη - Συνάντηση της CLIA με τοπικούς παράγοντες
Κέρκυρα: Απομακρύνθηκαν τραπεζοκαθίσματα και ξαπλώστρες που είχαν τοποθετηθεί χωρίς παραχώρηση απλής χρήσης
Διαφημιστική καμπάνια ΕΟΤ | Γέμισαν Ελλάδα οι δρόμοι και το μετρό του Παρισιού
IAG - British Airways | Έρχονται αυξήσεις στα αεροπορικά εισιτήρια στην Ευρώπη
Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Πρέσβη της Ιαπωνίας - επίσκεψη στο Τόκυο