Mε συνολικό προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 700 εκατ. ευρώ για το σύνολο των δράσεων του το 2015 το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας προετοιμάζει την τουριστική "επίθεση" της γειτονικής χώρας για την επόμενη σεζόν.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τουρκικό τύπο, το ποσό θα αξιοποιηθεί από τη γειτονική χώρα για την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου που έχει χαράξει με ορίζοντα το 2023 η Τουρκία με στόχο να βρίσκεται μεταξύ των πέντε κορυφαίων χωρών στον κόσμο με τους περισσότερους τουρίστες σε ετήσια βάση.
Στο πλαίσιο αυτό αναφέρεται ότι η Τουρκία θα πραγματοποιήσει παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια σε 100 χώρες. Στόχος είναι να δημιουργήσει μία ελκυστική εικόνα σε όλο τον κόσμο για την ιστορία της με ξεχωριστές πολιτιστικές και τουριστικές αξίες. Πέραν των άλλων κλασσικών μεθόδων διαφήμισης η Τουρκία θα συνεχίσει τη τουριστική της προβολή μέσω του Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest και Τripadvisor και Εxpedia κ.α.
Παράλληλα, η Τουρκία ετοιμάζει και άλλα έργα όπως Μουσείο Κινηματογράφου έξω από την Άγκυρα και δράσεις για την προσέλκυση κινηματογραφικών ταινιών και την παραγωγή τηλεοπτικού προγράμματος το οποίο έχει εντάξει στην πολιτική της για την τουριστική προώθηση της χώρας στο εξωτερικό.