Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

12-11-24 | ΚΟΣΜΟΣ

Η τοποθέτηση της Μαγιόρκα ως προορισμού πολυτελούς τουρισμού δεν επίλυσε το πρόβλημα του μαζικού τουρισμού όπως ελπίζαμε, δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Visit Palma, Pedro Homar, ο οποίος μιλώντας στην έκθεση WTM του Λονδίνου παραδέχθηκε ότι η στρατηγική του απέτυχε.

Οι απευθείας πτήσεις από τη Νέα Υόρκη προς την Πάλμα ντε Μαγιόρκα, οι νέοι κανονισμοί κατά των τουριστών που διασκεδάζουν έντονα και η μετατροπή των υπαρχόντων ξενοδοχείων σε πιο ακριβά καταλύματα, ήταν μερικές από τις ενέργειες της Μαγιόρκα που είχαν στόχο να την τοποθετήσουν στο χάρτη των προορισμών πολυτελούς τουρισμού, με την πεποίθηση ότι έτσι θα δινόταν λύση στον υπερτουρισμό.

Ωστόσο, ο κ. Homar παραδέχθηκε ότι το σχέδιο αυτό δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και ότι η στρατηγική μάρκετινγκ της Μαγιόρκα ως ενός αποκλειστικού, ακριβού προορισμού απέτυχε. Πιστεύαμε οτι εάν τοποθετούσαμε τη Μαγιόρκα ως έναν πιο ακριβό προορισμό, αυτό θα μείωνε τον αριθμό των επισκεπτών της, όμως αυτό οδήγησε μόνο σε απογοήτευση και επιπλέον προκλήσεις, υπογράμμισε.

Ο κ. Homar ανακοίνωσε ότι η Μαγιόρκα θα ακολουθήσει μια νέα στρατηγική για τη διαχείριση του υπερτουρισμού, η οποία θα βασίζεται σε λύσεις τεχνολογίας. Από το 2025, περί τα 1,2 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν σε τεχνολογίες για τη διαχείριση του αριθμού επισκεπτών. Στο πλαίσιο αυτό, πρόκειται να τοποθετηθούν κάμερες στις παραλίες, οι οποίες θα καταγράφουν τη χωρητικότητά τους και θα εντοπίζουν το ενδεχόμενο υπερσυγκέντρωσης κόσμου σε πρώιμο στάδιο. Όπως εξήγησε ο κ. Homar, όταν μια παραλία θα φτάνει στο 80% της πληρότητάς της, θα κατευθούμε τους επισκέπτες σε άλλες με λιγότερο κόσμο. Αυτό το σύστημα στοχεύει να βοηθήσει την ανακούφιση των δημοφιλών σημείων και να προσφέρει στους επισκέπτες μια πιο ευχάριστη εμπειρία διακοπών.

διαβάστε ακόμα

AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Γιάννης Χατζής (ΠΟΞ) | Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων