Marry me (in) Cyprus, με 8.000 γάμους ετησίως στο νησί της Αφροδίτης

13-12-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Το εδώ και 3 χρόνια πλέον καθιερωμένο σλόγκαν MarryMeCyprus, με το πρόσθετο στοιχείο του Exclusive, που αποτελεί προϊόν μελέτης του Τμήματος Στρατηγικής Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού σε συνεργασία με εμπειρογνώμονα, αποτελεί πλέον τη νέα ταυτότητα του προϊόντος του γαμήλιου τουρισμού της Κύπρου. 

Έτσι η Κύπρος κατατάσσεται ανάμεσα στους γαμήλιους προορισμούς για διοργάνωση πολυτελών γάμων/διακοπών του μέλιτος, με στόχο το κοινό υψηλής εισοδηματικής τάξης και όχι μόνο.

Σύμφωνα με τον ΚΟΤ παραδείγματα αποτελούν:

-τα πολυτελή resorts

-οι ιστορικοί χώροι όπως μεσαιωνικά κάστρα, μνημεία που σχετίζονται με την θεά Αφροδίτη και άλλα για τέλεση ονειρεμένων γάμων

-οι γάμοι σε μοναδικές, απομονωμένες παραλίες

-οι παραδοσιακοί γάμοι σε γραφικά χωριά της Κύπρου

-οι θεματικές γαμήλιες διοργανώσεις.

Στους άμεσους στόχους του Οργανισμού είναι η διεύρυνση και καθιέρωση νέων χώρων τέλεσης γάμων για την υλοποίηση νέων θεματικών γαμήλιων κατηγοριών και δη που να έχουν σχέση με τη θεά Αφροδίτη που άμεσα σχετίζεται με το γαμήλιο προϊόν. Σύμφωνα με τον ΚΟΤ ο  Γαμήλιος τουρισμός αποτελεί για την Κύπρο σημαντικό προϊόν με σταθερή και ανοδική πορεία, με μέσο όρο 8.000 τελετές ανά έτος με σημαντική συνεισφορά στο σύνολο των τουριστικών εσόδων. Ο ΚΟΤ σημειώνει ότι η καθιέρωση του Exclusive υπήρξε αναγκαία για τη διαφοροποίηση του προϊόντος και του προορισμού και για την ενδυνάμωση της θέσης της Κύπρου με στόχο τη διατήρηση της πρωτιάς στα πλαίσια του ολοένα ανερχόμενου ανταγωνισμού. Σύμφωνα με τα στοιχεία των δημοτικών αρχών το 2014 παρέμεινε υπό τις περιστάσεις σταθερό με ανοδική τάση για το 2015.

Η γαμήλια ιστοσελίδα  του ΚΟΤ  είναι: www.marrymecyprus.com

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....