Τη Μαδρίτη επέλεξε ανάμεσα στις 22 μεγαλύτερες σε επισκεψιμότητα πόλεις στον κόσμο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού ως πόλη-πιλότο για την προώθηση, από κοινού με τον δήμο της πόλης, του έξυπνου τουρισμού πόλης.
Στο πρότζεκτ, που ονομάζεται “Madrid Precious Time” και ξεκίνησε το Νοέμβριο, αναμένεται να εμπλακούν εκατοντάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων οι οποίοι θα βοηθήσουν στη σχεδίαση εξατομικευμένων εμπειριών για τουρίστες, καθιστώντας τη Μαδρίτη ως κορυφαίο προορισμό για επισκέπτες μεγάλων οικονομικών δυνατοτήτων, για εκείνους που ενδιαφέρονται για υπηρεσίες πολυτελείας και για τουρίστες οι οποίοι θεωρούν την πρόσβαση στο διαδίκτυο ως προαπαιτούμενο χαρακτηριστικό του ταξιδίου.
Η Μαδρίτη θα υποβληθεί σε μεγάλες αλλαγές. Η ανάπτυξη του «διασυνδεδεμένου» τουρισμού (επισκέπτες που επιθυμούν πρόσβαση στο διαδίκτυο στη διάρκεια του ταξιδίου), αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση του 21ου αιώνα. Θα αντιμετωπιστεί με αισθητήρες δεδομένων που εγκαθίστανται σε κτίρια και δρόμους των αποκαλούμενων «έξυπνων πόλεων».
Μια επίσκεψη στο Μουσείο Thyssen με τους πίνακες γυναικών με κοσμήματα, για παράδειγμα, μπορεί να συνοδευτεί στη συνέχεια με πρωινό σε συνδυασμό με την αγορά κοσμημάτων από εταιρίες όπως η Suárez, η Rabat ή η Elena C. Για το σημείο αυτό, ο σχεδιαστής Roberto Verino θα κάνει επίδειξη της δημιουργίας διαδικασίας στο εργαστήριό του.
Οι εμπειρίες αυτές θα έχουν διάρκεια 2 ή τριών ωρών και καθεμια τους θα διαθέτει συνδυασμό ειδικών προσφορών και υπηρεσιών.
Οι VIP τουρίστες θα είναι οι κύριοι πελάτες, όμως η προσφορά αυτή δεν έχει σχεδιαστεί μόνο για να αυξήσει τις πωλήσεις προϊόντων πολυτελείας αλλά για να προσφέρει αυθεντικές και μοναδικές υπηρεσίες πολυτελείας οι οποίες θα συνδυάζουν τη μάθηση, τη διασκέδαση και την εξατομίκευση με τη συναισθηματική συμμετοχή στην εμπειρία.