Με ...μπικίνι στη Σιβηρία

19-12-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Εικόνες από κοπέλες με μπικίνι που... λιάζονται ανάμεσα στους πάγους της Σιβηρίας περιλαμβάνει η νέα τουριστική καμπάνια της ρωσικής περιοχής, με κεντρικό τίτλο «I am Siberian».

Οι φωτογραφίες που εντάσσονται στην καμπάνια απεικονίζουν ημίγυμνες κοπέλες, που θα ταίριαζαν περισσότερο σε σκηνικό παραλίας, να παίζουν με το χιόνι σε μία από τις πιο αραιοκατοικημένες και παγωμένες περιοχές της Ρωσίας, προβάλλοντας την περιοχή ως προορισμό αναψυχής.

Σλόγκαν της καμπάνιας είναι «Οι παραλίες μας μπορεί να μην έχουν πολύ άμμο, αλλά είναι σίγουρα λευκές».

Στόχος της είναι να δείξει ότι ο χειμώνας είναι μια εποχή για «διασκέδαση και χαρά».

Το ρωσικό συμβούλιο τουρισμού, που είναι υπεύθυνο για τις προωθητικές ενέργειες στη χώρα, επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο να προβάλλει το ταξίδι στη Σιβηρία σαν μία θετική και διασκεδαστική εμπειρία.

Οι φωτογραφίες ελήφθησαν στην παγωμένη επιφάνεια μιας τεχνητής λίμνης στην περιοχή Zheleznogorsk, 43 χιλιόμετρα από την πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.

Παρότι η Σιβηρία έχει την εικόνα του αφιλόξενου μέρους, εξαιτίας των πολύ χαμηλών θερμοκρασιών της κατά τη διάρκεια του χειμώνα, διαθέτει μερικά πολυτελή ξενοδοχεία και ποιοτικά εστιατόρια που απευθύνονται σε τουρίστες με οικολογικές ευαισθησίες που ενδιαφέρονται να έρθουν σε επαφή με τη φύση. 

Σημεία ενδιαφέροντος είναι το βόρειο σέλας, η παρατήρηση της άγριας ζωής, το ψάρεμα και το κυνήγι.

Siberian tourism board has released these new images - featuring bikini-clad women - to encourage visitors

The slogan of the campaign is: 'Our beaches may not have much sand, but they are certainly white'

The advertising campaign is meant to highlight the 'excitement and fun' of the region

These women aren't the only sight to see in Siberia - the region offers exceptional Aurora Borealis viewing

The photoshoot took place on an artificial lake in Zheleznogorsk, about 70 km from the city of Krasnoyarsk

The tourism chief added that in Siberia, winters are celebrated with memories to last

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....