Με σλόγκαν "Λάμψτε ξανά" (shine again) και προβάλοντας τις κλιματικές συνθήκες που επικρατούν όλο το χρόνο, που είναι "οι καλύτερες στον κόσμο", όπως τονίζεται, με μέση θερμοκρασία τους 23 βαθμούς το καλοκαίρι και τους 19 βαθμούς Κελσίου το χειμώνα, τα Κανάρια Νησιά αναπτύσουν την εφετινή τους καμπάνια για προσέλκυση τουριστών και τη χειμερινή περίοδο, καθώς παραμένουν η κορυφαία επιλογή των Ευρωπαίων που θέλουν ήλιο και αυτήν την εποχή.
Ο προϋπολογισμός της καμπάνας είναι ύψους 2,5 εκατ.ευρώ και τρέχει σε 9 ευρωπαϊκές αγορές μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2015. Οι δράσεις προώθησης περιλαμβάνουν καταχωρήσεις σε έντυπα, διαφήμιση στην τηλεόραση και βίντεο σε διαδικτυακά μέσα.
Το σλόγκαν shine again υποστηρίζεται από δραστηριότητες για χαλάρωση και ξεκούραση, ώστε οι επισκέπτες του χειμώνα να ξεφύγουν από το άγχος της καθημερινότητας και να αναγεννηθούν πλήρως, όπως τονίζει η Maria Mendez, διευθύντρια του Οργανισμού Μάρκετινγκ Promotur των Καναρίων.
Η εκστρατεία αυτή ξεκίνησε τον προηγούμενο χειμώνα και φέτος συνεχίζεται στη "δεύτερη έκδοση", με τους "θεραπευτές" που δίνουν ξανά λάμψη να είναι όλοι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό στα Κανάρια Νησιά με την καθημερινή προσεκτική φροντίδα τους στους επισκέπτες, διασφαλίζοντας ότι θα επιστρέψουν σπίτι τους ανανεωμένοι.
Τα Κανάρια Νησιά είχαν στο 10μηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 9,4 εκατ. τουρίστες, 12% περισσότερους από την ίδια περίοδο του 2013 κι έχουν κάθε λόγο να προσδοκούν σε ακόμη υψηλότερα μεγέθη με το κλείσιμο της χρονιάς, αλλά και για τη χειμερινή περίοδο.
Να πούμε ότι τα Κανάρια Νησιά διαθέτουν και 20 γήπεδα γκολφ, που ενισχύουν τον τουρισμό το χειμώνα- αν και η γενικότερη έμφαση δίνεται στη χαλάρωση.
Περιοχές, όπως η Κρήτη και η Ρόδος, ίσως θα έπρεπε να μελετήσουν την περίπτωση των Καναρίων Νησιών για το πώς κατάφεραν να γίνουν από τους κορυφαίους προορισμούς των Ευρωπαίων, που αναζητούν ήλιο και ήπιο κλίμα το χειμώνα.