Απάτη με χιλιάδες θύματα-πελάτες της booking.com

22-12-14 | ΚΟΣΜΟΣ

Τουλάχιστον δέκα χιλιάδες πελάτες της booking.com έπεσαν θύμα μεγάλης απάτης που λειτουργούσε μέσω υποτιθέμενου τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο ζητούσε, για λογαριασμό των ξενοδοχείων, προκαταβολές διαμονής για κρατήσεις που είχαν γίνει μέσω της μεγάλης πλατφόρμας κρατήσεων.

Την αποκάλυψη έκανε εργαζόμενος της «στημένης επιχείρησης», ο οποίος, όπως υποστήριξε, δεν είχε αντιληφθεί εξ αρχής την απάτη. 

Ο εργαζόμενος εκπαιδεύτηκε από μια ιστοσελίδα διεθνών τηλεπωλήσεων, η αμοιβή του ήταν 12 δολάρια την ώρα και εργαζόταν από το σπίτι.

Η δουλειά του ήταν να χρησιμοποιεί προσωπικά στοιχεία πελατών της booking.com από όλο τον κόσμο και να έρχεται σε επικοινωνία μαζί τους (120 πελάτες κάθε μέρα), καλώντας τους, εκ μέρους του ξενοδοχείου όπου είχε γίνει η κράτηση, να διαβάσουν το email που υποτιθέμενα τους είχε στείλει το ίδιο το ξενοδοχείο. Το email ζητούσε την πληρωμή προκαταβολής για την κράτηση, αναγράφοντας τραπεζικά στοιχεία τα οποία όμως ουδεμία σχέση είχαν με το ξενοδοχείο.

Όσοι πελάτες της booking.com εξαπατήθηκαν, παραπέμπονταν σε μια ψεύτικη τηλεφωνική γραμμή όπου οι απατεώνες είχαν τοποθετήσει προσωπικό που δήθεν εκπροσωπούσε την  Booking.com και επέμενε ότι το ξενοδοχείο είχε ζητήσει την κατάθεση προκαταβολής, αλλάζοντας την πολιτική πληρωμών.

Εκπρόσωπος της booking.com, ανέφερε ότι η εταιρία συνεργάζεται με την αστυνομία για να βρει τρόπους προστασίας των πελατών της από τέτοια φαινόμενα. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....