Μια νέα διαδικτυακή καμπάνια που βασίζεται στο νέο επιτραπέζιο παιχνίδι που αρχικά δημιουργήθηκε για να συμμετάσχει στον Κινηματογραφικό Διαγωνισμό EuroShorts, λάνσαρε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (ETC).
Η καμπάνια ονομάζεται «Παίξε Ζάρια» και έχει στόχο να επιμορφώσει και να ενεργοποιήσει τους χρήστες του να δουν την Ευρώπη ως τον πιο ξεχωριστό τουριστικό προορισμό στον κόσμο.
Το «Παίξε Ζάρια» είναι ένα διαδικτυακό επιτραπέζιο παιχνίδι που λειτουργεί ως εφαρμογή που δίνει μεγάλη έμφαση στα social media. Οι παίκτες δημιουργούν το ιδανικό ταξιδιωτικό πρόγραμμα απαντώντας σε ερωτήσεις που αφορούν ευρωπαϊκούς προορισμούς με έναν πολύ διασκεδαστικό τρόπο και μοιράζονται τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες με φίλους στέλνοντας αστεία postcard μέσω των καναλιών των social media.
Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα είναι αυτές οι πανευρωπαϊκές διαδρομές να εμπνέουν τους παίκτες να ταξιδεύουν σε αυτούς στην πραγματικότητα.
H καμπάνια είναι μέρος της πρωτοβουλίας "Destination Europe 2020" και γίνεται σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Πατήστε εδώ για να παίξετε το παιχνίδι.