Κωνσταντινούπολη: προώθηση του συνεδριακού τουρισμού από τη βρετανική Redmint Communications

01-02-15 | ΚΟΣΜΟΣ

Την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Redmint Communications, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο προσέλαβε το Convention & Visitors Bureau της Κωνσταντινούπολης για να προωθήσει την εικόνα της πόλης ως προορισμού συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Ολλανδία.

Εύκολα προσβάσιμη από όλο τον κόσμο,η  Κωνσταντινούπολη εξυπηρετείται από περίπου 300 διεθνείς αεροπορικές εταιρείες στα δύο αεροδρόμιά της, έχοντας υπερεπάρκεια κλινών, αλλά και πολλά αξιοθέατα, που μπορούν να την καταστήσουν κορυφαίο συνεδριακό προορισμό. 

Το ICVB ιδρύθηκε το 1997 και λειτούργησε αρχικά ως γραφείο προώθησης του τουρισμού της Κωνσταντινούπολης. Σήμερα διαθέτει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών για να βοηθήσει στην προώθηση της Κωνσταντινούπολης ως προορισμού MICE, ενώ βοηθά τους διοργανωτές στη δημιουργία συναρπαστικών events γύρω από την πόλη.

 

 

  

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....