Η Αίγυπτος προετοιμάζει την επιστροφή της στην καρδιά της τουριστικής αιχμής, λανσάροντας τριετή καμπάνια προβολής, που θα της κοστίζει 45 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Το ύψος των δαπανών της καμπάνιας, σηματοδοτεί την επιστροφή της χώρας στα επίπεδα των αντίστοιχων δαπανών μάρκετινγκ του 2010, καθώς μετά τις πολιτικές εξελίξεις στην περιοχή το 2011, τα μπάτζετ διαφήμισης είχαν περιοριστεί στο μισό.
Όπως είπε χαρακτηριστικά, χθες στην ΙΤΒ, ο υπουργός τουρισμού της χώρας, Hisham Zaazou, επιθυμεί να κερδίσει ξανά μια θέση στις καρδιές, τη σκέψη και τα πορτοφόλια των επισκεπτών μερικών από των διαμαντιών της Αιγύπτου, όπως ο Νείλος και το Κάιρο, περιοχές οι οποίες καταβαραθρώθηκαν την περίοδο των αναταραχών.
Ο συνολικός αριθμός τουριστών στην Αίγυπτο το 2014 είχε αύξηση της τάξης του 4,3%, στα 9,9 εκατ. Ωστόσο, ο υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι τουριστικές αφίξεις θα εκτιναχθούν κατά 15-20% επάνω φέτος, με τη γερμανική και βρετανική αγορά να διαθέτουν μερίδιο τουριστικών αφίξεων στην χώρα, γύρω στο 1 εκατ. η καθεμία.
«Θέλουμε οι άνθρωποι να έρχονται και να απολαμβάνουν την Αιγυπτιακή φιλοξενία. Η Αίγυπτος δεν είναι μόνο οι πυραμίδες της, αλλά και η αναβίωση της εμπειρίας του επισκέπτη», δήλωσε.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός της χώρας στο fvw, οι αγορές του Ην. Βασίλειο και της Γερμανίας δίνουν έμφαση στα resort και στα χαρακτηριστικά ήλιος και θάλασσα και φαίνεται να έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τα πολιτιστικά προϊόντα της χώρας.
Ο υπουργός εξήγησε ότι ενισχυτικός παράγοντας για την απόφαση υιοθέτησης της νέας καμπάνιας, ήταν η επαναφορά της γερμανικής αγοράς μετά και την άρση της αρνητικής ταξιδιωτικής οδηγίας που είχε εκδώσει η κυβέρνηση της Γερμανίας στους πολίτες της το περασμένο καλοκαίρι.
Αμέσως μετά την άρση της ταξιδιωτικής οδηγίας και μέχρι το τέλος του 2014, οι κρατήσεις για Αίγυπτο απογειώθηκαν, με τους Γερμανούς τουρίστες που προτίμησαν την περιοχή να φτάνουν τους 877.000, δηλαδή κατά τι λιγότεροι σε σχέση με το σύνολο του προηγούμενου έτους (885.000).