Τενερίφη: Επανατοποθέτηση στην τουριστική αγορά με ανανεωμένο λογότυπο και σλόγκαν

12-03-15 | ΚΟΣΜΟΣ

Το νέο σλογκαν και το ανανεωμένο λογότυπο για την τουριστική προώθηση της Τενερίφης, παρουσίασε ο Τουριστικός Οργανισμός του νησιού.

Το νέο μότο «100% Life» θα αντικαταστήσει το προηγούμενο «Enjoy it all», μαζί με έναν πιο κυρτό σχηματισμό της λέξης Τενερίφη και ένα Χ που είναι στο σχήμα του βουνού Teide.

Ο πρόεδρος της Κυβέρνησης της Τενερίφης, Carlos Alonso, συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Τενερίφης, Miguel Ángel Santos, δήλωσε κατά την έναρξη του νέου branding: «Δεν πρόκειται για επανάσταση στο θέμα branding αλλά για επανασχεδιασμό του branding έτσι ώστε η εξειδίκευση και η τμηματοποίηση να αντικατοπτρίζονται όχι μόνο στη νέα τοποθέτηση του προορισμού στην τουριστική αγορά αλλά και στην οπτική ταυτότητά του».

Το παλαιό σλόγκαν «Enjoy it all» χρησιμοποιούνταν την τελευταία δεκαετία και επιδίωκε να κάνει παραπομπή στην ευρεία γκάμα των δυνατοτήτων που υπάρχουν στο νησί για την προσέλκυση κάθε είδους επισκέπτη, αφού διαθέτει λευκές και ηφαιστειακές αμμουδιές, δυνατότητες για εξωτερικές δραστηριότητες και εξτρίμ σπορ. 

Σύμφωνα με τον Carlos Alonso, το σλόγκαν και το λογότυπο χρειάζονταν ανανέωση έτσι ώστε να αντιπροσωπεύουν την εξειδίκευση του brand του νησιού στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της τουριστικής αγοράς.

Το σλόγκαν 100% Life συνδυάζει όλα τα στοιχεία που κάνουν μοναδική την Τενερίφη μοναδικό και διαφοροποιημένο προορισμό: ο ευχάριστος καιρός του νησιού, η ομορφιά και διαφοροποίηση του φυσικού τοπίου, η φιλικότητα των κατοίκων του και η αφοσίωση των επαγγελματικών του τουρισμού που συντελούν στο να αποκομίσουν οι επισκέπτες του μια αξέχαστη εμπειρία διακοπών, πρόσθεσε.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....