Χιούμορ με το καθιερωμένο μοντέλο στην παγκόσμια βιομηχανία φιλοξενίας, σύμφωνα με το οποίο οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αναρτούν τις κριτικές τους σε μεγάλες πλατφόρμες όπως η TripAdvisor, επιχειρεί να κάνει ο αυστραλιανός ξενοδοχειακός όμιλος Arts Series, επιβραβεύοντας τον καλύτερο επισκέπτη με μια δωρεά διανυκτέρευση, με την προϋπόθεση όμως ότι προηγουμένως το ξενοδοχείο θα έχει συντάξει μια κριτική για αυτόν δημοσίως, στο διαδίκτυο.
Η πρωτοφανής καμπάνια που λανσάρει ο όμιλος είναι ένας τρόπος να αντιστραφεί η τάση που έχει επικρατήσει στην παγκόσμια βιομηχανία της φιλοξενίας σήμερα και αφορά τη δημόσια κριτική, μέσω του διαδικτύου, των ξενοδοχείων από τους επισκέπτες τους, επισημαίνει ο διευθυντής του τμήματος μάρκετιγνκ του ομίλου, Ryan Tuckerman.
Όπως είπε ο ίδιος, παρότι αναγνωρίζουν και δέχονται την τάση αυτή, επιδίωξη του ομίλου είναι να κάνει χιούμορ αντιστρέφοντας τους ρόλους.
Ως καλός πελάτης κρίνεται κάποιος που χαμογελά και είναι φιλικός με το προσωπικό του ξενοδοχείου, κάποιος που μπορεί να τακτοποιήσει το δωμάτιό του πριν κάνει τσεκ άουτ, που θα πληρώσει το λογαριασμό του μινιμπαρ πριν το τσεκ αουτ.
Οι κριτικές θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και θα περιλαμβάνουν αξιολόγηση με αστέρια.