Aπό το ξέσπασμα της πανδημίας και εντεύθεν, ο κλάδος της εστίασης δίνει αγώνα επιβίωσης και αναζητά ευέλικτες μεθόδους που θα τον βοηθήσουν να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Η γνωστή εταιρεία “Pret A Manger”, της οποίας η έδρα βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά διατηρεί εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ, υπέστη μεγάλο πλήγμα εξαιτίας του περιορισμού των μετακινήσεων, που μείωσε στο ελάχιστο τον αριθμό των εργαζομένων που προσέρχονται στα κέντρα των πόλεων και αποτελούν το βασικό πυρήνα πελατών της.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να αναθεωρήσει τη στρατηγική της και πλέον σκοπεύει να πουλάει προϊόντα με το brand της σε supermarkets, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να πουλάει κόκκους καφέ στην πλατφόρμα της “Amazon”. Μια άλλη κίνηση που υιοθέτησε ήταν η συνδρομή για αγορά καφέ, με τους συνδρομητές να μπορούν να αγοράσουν μέχρι και πέντε ροφήματα την ημέρα, έναντι μηνιαίου τιμήματος 26 δολ. Ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας, Panos Christou, ανέφερε ότι αντέγραψε την ιδέα από την πρακτική μιας άλλης γνωστής αλυσίδας, της “Panera Bread”.