Η μάχη της εστίασης για επιβίωση - Καφές κάθε μέρα με μηνιαία συνδρομή…

19-10-20 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Aπό το ξέσπασμα της πανδημίας και εντεύθεν, ο κλάδος της εστίασης δίνει αγώνα επιβίωσης και αναζητά ευέλικτες μεθόδους που θα τον βοηθήσουν να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Η γνωστή εταιρεία “Pret A Manger”, της οποίας η έδρα βρίσκεται στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά διατηρεί εκατοντάδες καταστήματα στις ΗΠΑ, υπέστη μεγάλο πλήγμα εξαιτίας του περιορισμού των μετακινήσεων, που μείωσε στο ελάχιστο τον αριθμό των εργαζομένων που προσέρχονται στα κέντρα των πόλεων και αποτελούν το βασικό πυρήνα πελατών της.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, η εταιρεία να αναθεωρήσει τη στρατηγική της και πλέον σκοπεύει να πουλάει προϊόντα με το brand της σε supermarkets, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να πουλάει κόκκους καφέ στην πλατφόρμα της “Amazon”. Μια άλλη κίνηση που υιοθέτησε ήταν η συνδρομή για αγορά καφέ, με τους συνδρομητές να μπορούν να αγοράσουν μέχρι και πέντε ροφήματα την ημέρα, έναντι μηνιαίου τιμήματος 26 δολ. Ο Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας, Panos Christou, ανέφερε ότι αντέγραψε την ιδέα από την πρακτική μιας άλλης γνωστής αλυσίδας, της “Panera Bread”.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....