Η πανδημία στρέφει τις εταιρείες τροφίμων στις φυτικές πρωτεΐνες επόμενης γενιάς

14-02-21 | ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Η πανδημία στρέφει τις εταιρείες τροφίμων στις φυτικές πρωτεΐνες επόμενης γενιάς

Οι εταιρείες τροφίμων, έχοντας λάβει «διδάγματα» από τις τραγικές συνέπειες του κορωνοϊού, προσανατολίζονται σε νέες τροφές που εστιάζουν κυρίως στην υγεία και είναι απαλλαγμένες από ζωικά παράγωγα.

Για παράδειγμα, οι Unilever και Kellogg θέτουν νέες προτεραιότητες και συζητούν τις καινοτομίες για το 2021, δίνοντας βάση στην πεπτική υγεία και στις φυτικές πρωτεΐνες επόμενης γενιάς. Παράλληλα, καλούν τις νεοσύστατες επιχειρήσεις να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση ορισμένων από τα πιο κρίσιμα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία των τροφίμων.  

Σε διαδικτυακή συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σχετικά με το ανωτέρω ζήτημα, εκπρόσωπος της Kellogg ανέφερε ότι η εταιρεία έχει εντοπίσει στην αγορά ευκαιρίες για την ανάπτυξη προϊόντων που προάγουν την πεπτική υγεία και κατ’ επέκταση την ευεξία. Λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, η εταιρεία διαπίστωσε ότι έχει αποκτήσει μεγάλη βαρύτητα στις διατροφικές επιλογές των καταναλωτών η θρεπτική, υγιεινή τροφή, ενώ κατά κύριο λόγο οι άνθρωποι εμπιστεύονται περισσότερο τα παραδοσιακά, μεγάλα brands.

Από πλευράς τους, οι ερευνητές μελετούν κατά πόσο η πεπτική υγεία έχει αντίκτυπο στην ψυχική και σωματική υγεία. Τα έως τώρα συμπεράσματα δείχνουν ότι οι νέες φυτικές ίνες, τα προβιοτικά και άλλα συστατικά που προστατεύουν την πεπτική υγεία, θεωρούνται το μέλλον της διατροφής. Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν ωστόσο οι επιστήμονες, είναι ο συνδυασμός φυτικών πρωτεϊνών και γεύσης.

Εξάλλου, μεγάλο μέρος των επενδύσεων των εταιρειών τροφίμων, αφιερώνεται ακριβώς σε αυτή την επίτευξη-της υγιεινής μεν, γευστικής δε τροφής. Η Unilever για παράδειγμα, την επόμενη πενταετία με επταετία, αναμένει 1 δισ. ετήσιο τζίρο από τη διάθεση φυτικών προϊόντων που είναι εναλλακτικά των γαλακτοκομικών και της ζωικής πρωτεΐνης.  Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει την ποικιλία των φυτικών τροφίμων που προσφέρει και που πιστεύει ότι αποτελούν όχι μόνο το κλειδί της ανθρώπινης υγείας, αλλά και της βιωσιμότητας του πλανήτη. 

διαβάστε ακόμα

Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο
Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά
Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford
Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών