Η Πολωνία αποτελεί προς το παρόν τον 10ο προορισμό για τα ελληνικά κρασιά, ωστόσο από την πλευρά της Ελλάδας, όλες οι συμμετοχές και παρουσίες σε κλαδικές εκθέσεις και εκδηλώσεις γίνονται από μεμονωμένους παραγωγούς. Ως εκ τούτου, αντιλαμβάνεται κανείς το μερίδιο της αγοράς που θα μπορούσε να καταληφθεί από το ελληνικό κρασί, εάν η Πολωνία αποτελέσει στόχο των επαγγελματικών οργανώσεων οίνου και εδραιωθεί η μόνιμη παρουσία των Ελλήνων οινοποιών σε εκδηλώσεις και εκθέσεις του χώρου ή η σταθερή συνεργασία τους με τους μεγάλους διανομείς.
Δύο κομβικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επιτυχία των ελληνικών οίνων στην Πολωνία, είναι η τιμή διάθεσης και η ψηφιοποίηση όλων των σταδίων και των απαραίτητων εντύπων της διαδικασίας εισαγωγής.
Εξάλλου, τα τελευταία χρόνια, η πολωνική αγορά οίνου μεγεθύνεται ετησίως με ρυθμούς της τάξης του 5% και άνω κατά μέσο όρο, με εξαίρεση την περσινή χρονιά. Αν και το 2021 απετέλεσε σημαντικό έτος για τις ελληνικές επιδόσεις, αυτές, σε ετήσια τουλάχιστον βάση, δεν έχουν επανέλθει. Ωστόσο, συγκρατείται η πολύ αξιόλογη πορεία που διαγράφει συγκριτικά ο μούστος, οι οίνοι σε συσκευασίες κάτω του δίκιλου και ιδίως τα αφρώδη κρασιά.
Τέλος, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία της Eurostat, το τρέχον έτος κυλά αρκετά υποσχόμενο για την πορεία του ελληνικού οίνου στην Πολωνία, παρουσιάζοντας περαιτέρω ευκαιρίες ένταξής του στην αγορά.