Ένα νέο brand, που αντιπροσωπεύει τη νέα τάση που διαμορφώνεται στην παγκόσμια βιομηχανία της φιλοξενίας και αφορά τα επαγγελματικά ταξίδια, κάνει την εμφάνισή του, με το όνομα Zoku.
Τα ξενοδοχεία Zoku – η ονομασία είναι ιαπωνική και σημαίνει οικογένεια, φυλή – θα απευθύνονται στους ταξιδιώτες που βρίσκονται σε επαγγελματικό ταξίδι και φιλοδοξούν να δημιουργήσουν μια νέα κατηγορία ξενοδοχείων, που θα αποτελούν υβρίδια σπιτιού-γραφείου, κατάλληλα για μακρά παραμονή με τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου και το κοινωνικό πλέγμα μιας ζωντανής γειτονιάς.
Για το σχεδιασμό τους, το brand συνεργάζεται με τη βραβευμένη εταιρία interior design Concrete, και στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας χαλαρωτικός χώρος που θα είναι φιλόξενος, θα μοιάζει με εργασιακό περιβάλλον και θα προσφέρει ευκαιρίες κοινωνικοποίησης με ανθρώπους της πόλης.
Τα δωμάτιά του δεν θα είναι ακριβώς δωμάτια, αλλά διαμερίσματα/loft, που θα δίνουν την αίσθηση του οικείου χώρου όπου θα μπορεί να μείνει κανείς έως και μήνες, ενώ θα είναι ιδανικό και ως εργασιακός χώρος.
Τα χαρακτηριστικά των χώρων των ξενοδοχείων του brand θα είναι τα εξής:
-Άνετη διαμονή σε μικρούς χώρους | Έξυπνες λύσεις σε λιγότερα τετραγωνικά μέτρα. Το Zoku Loft συνδυαζει τον υβριδικό τρόπο ζωής (ζώντας και δουλεύοντας δηλαδή) με τους μικρούς χώρους δημιουργώντας ευρύχωρη εμπειρία μόλις σε 25 τμ.
-το Zoku Loft σπάει το καλούπι του δωματίου ξενοδοχείου | προσφέρει στυλ και ευρύχωρη αίσθηση, διαθέτει χώρους που μετατρέπονται από υπνοδωμάτιο σε σαλόνι και το αντίστροφο. Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και τραπέζι για εργασία. H επίπλωση θα προέρχεται από το brand Muuto της Δανίας ενώ οι επισκέπτες θα μπορούν να προσθέτουν τη δική τους πινελιά επιλέγοντας τα έργα τέχνης που θα παρουσιάζονται στο δωμάτιο.
-εξυπηρέτηση της νέας γενιάς των ανθρώπων σε επαγγελματικό ταξίδι | η ιδέα για το Zoku προήλθε από εκτενή έρευνα την εταιρία συμβούλων The Future Laboratory. Η ιδέα βασίζεται στο συνδυασμό της αναψυχής με την επαγγελματική απασχόληση, μια τάση που ονομάζεται “bleisure” και αντιπροσωπεύει μία από τις γρηγορότερα αναπτυσσόμενες και δυναμικές ευκαιρίες στην αγορά των επαγγελματικών ταξιδίων των τελευταίων ετών.
Ο σύγχρονος business traveler διαμορφώνει νέες απαιτήσεις εργασίας και χαράς και εκτιμάται ότι αυτός είναι ο χώρος όπου θα παρουσιαστούν οι μεγαλύτερες δυνατότητες της επόμενη δεκαετίας από πλευράς δημιουργίας value στην ξενοδοχειακή αγορά, επισημαίνει ο συνιδρυτής της The Future Laboratory London, Chris Sanderson.
«Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει αλλάξει τον προσωπικό και επαγγελματικό τρόπο ζωής. Τα όρια μεταξύ της εργασίας και της διασκέδασης έχουν αρχίσει να ξεθωριάζουν και αυτό κάνει τους ανθρώπους να ταξιδεύουν πιο πολύ από ποτέ», επισημαίνει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Zoku, Hans Meyer.
Στόχος είναι τα ξενοδοχεία Zoku να εξαπλωθούν σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα στις πιο δημιουργικές πόλεις του κόσμου, επισημαίνει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Zoku, Marc Jongerius, πάντα με απώτερο στόχο τη δημοιουργία μιας παγκόσμιας κοινότητας.