Oι νέες τάσεις στα all inclusive resorts- πιο ποιοτικές και εξατομικευμένες υπηρεσίες

02-06-15 | ΤΑΣΕΙΣ

Η προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών, που ξεφεύγουν από το προπληρωμένο αρχικό πακέτο και προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των επισκεπτών είναι το κλειδί για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των σύγχρονων all inclusive ξενοδοχείων, επισημαίνει σε άρθρο της στο ehotelier η αναλυτής της εταιρίας ερευνών στο χώρο της φιλοξενίας HVS στο Μαϊάμι, Kristina D’Amico.

Η πρόσφατη ανάκαμψη του μοντέλου all inclusive συνδέεται άμεσα με το value που προσφέρει στον επισκέπτη, έναντι των κλασικών ξενοδοχείων.

Τα All-inclusive resort προσφέρουν υπηρεσίες διαμονής, φαγητού και ποτού και διασκέφασης έναντι μιας καθορισμένης τιμής πακέτου. Το μοντέλο αυτό δημιουργεί έσοδα ανά πελάτη ενώ το παραδοσιακό μοντέλο ξενοδοχείων δημιουργεί έσοδα ανά δωμάτιο.

Τώρα, όπως επισημαίνει η κ. D’Amico, στη νέα τους εκδοχή τα all inclusive resort, τα οποία ήδη προσανατολίζονται στην προσφορά πιο ποιοτικών υπηρεσιών σε σχέση με το παρελθόν σε λογικές τιμές, μπορούν να επωφεληθούν από τα εξής πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών ξενοδοχείων:

- Μπορούν να επωφεληθούν από τα έσοδα εκτός πακέτου, που προέρχονται από πρόσθετες υπηρεσίες. Τα έσοδα αυτά είναι υψηλότερα από τα αντίστοιχα στα ξενοδοχεία που λειτουργούν με το παραδοσιακό μοντέλο καθώς οι επισκέπτες έχουν προπληρώσει το ταξίδι τους και μπαίνουν στον πειρασμό να δαπανήσουν περισσότερα κατά τη διάρκεια των διακοπών. 

Τα τελευταία χρόνια τα all inclusive resort έχουν δημιουργήσει περισσότερες πρόσθετες επιλογές υπηρεσιών σε εστιατόρια, μπαρ, μπα και άλλες εγκαταστάσεις τους σε μια προσπάθειά τους να αυξήσουν τις πωλήσεις αφού οι καταναλωτές είναι όλο και πιο πρόθυμοι να «βγουν» από τον αρχικό προϋπολογισμό του πακέτου διακοπών. 

-Σε ένα all inclusive resort, όσο μικρότερος είναι ο χρόνος που δαπανά ένας επισκέπτης σε αυτό, τόσο αυξάνεται το όφελος για το ξενοδοχείο. Κάθε γεύμα που χάνεται ή κάθε ποτό που δεν καταναλώνεται στο ξενοδοχείο, βαίνει προς όφελος της ιδιοκτησίας.

-Έχουν δημιουργηθεί εταιρίες που συνεργάζονται με συγκεκριμένα all inclusive resort προσφέροντας ποικιλία ημερήσιων εκδρομών που μεγιστοποιούν τον χρόνο που οι επισκέπτες ξοδεύουν εκτός του resort, δημιουργώντας ακόμη μεγαλύτερο όφελος για την ιδιοκτησία.

-Σε γενικές γραμμές, τα all inclusive ξενοδοχεία έχουν υψηλότερο καθορισμένο κόστος καθώς διατηρούν υπηρεσίες, όπως νυχτερινή διασκέδαση, φαγητό και ποτό, σε ένα ελάχιστο επίπεδο. Ωστόσο, αυτό το υψηλότερο καθορισμένο κόστος προσφέρει μεγαλύτερες πιθανότητες για αύξηση των κερδών όταν οι πληρότητες φτάνουν σε υψηλά επίπεδα.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις