Phocuswright: Οι 6 τάσεις της τεχνολογίας στην παγκόσμια βιομηχανία ταξιδίων το 2015

05-06-15 | ΤΑΣΕΙΣ

Αύξηση της τάξης του 6% προβλέπει η Phocuswright για τις πωλήσεις ταξιδίων το 2015, οι οποίες το προηγούμενο έτος έκλεισαν με έσοδα ύψους 1,3 τρισ. δολαρίων. 

Παράλληλα, στην πρόσφατη έκθεση της εταιρίας με τίτλο «Έκδοση Καινοτομίας» (Innovation Edition), προβλέπει αύξηση του ανταγωνισμού εντός της παγκόσμιας βιομηχανίας των ταξιδίων και παρουσιάζει τις 6 νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν κατά το τρέχον έτος στον κλάδο των ταξιδίων και προέρχονται από το χώρο της τεχνολογίας. 

Οι τάσεις αυτές είναι εκείνες που θα πρέπει να συνυπολογίσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις που σκοπεύουν να προβούν σε επενδύσεις στο κομμάτι της τεχνολογίας.

Οι τάσεις του 2015 εστιάζονται στον πελάτη και την εμπειρία ταξιδίου:

1. Χωρίς διαχείριση της εμπειρίας πελάτη (CEM), δε μπορεί να υπάρξει πελάτης

2. Το μονοπώλιο εγγυάται την επιτυχία;

3. Δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και γνωστικής χρήσης υπολογιστών

4. Συνεργατική κατανάλωση

5. Ψηφιακό Μάρκετινγκ – Δεν υπάρχει χώρος ή χρόνος για χάσιμο

6. Υπερ-τάση είναι το κτίσιμο μιας άψογης ταξιδιωτικής εμπειρίας

 -Το περιεχόμενο παραμένει πρωταρχικός στόχος

-Σύνδεση των ταξιδιωτών με τα ταξίδια

«Για τους φουτουριστές της τεχνολογίας, είναι μια πολύ καλή εποχή», δηλώνει ο αναλυτής της Phocuswright, Bob Offutt. «Είμαστε σε θέση να παρατηρούμε, σε πραγματικό χρόνο, πόσο η νέα τεχνολογία επηρεάζει και βελτιώνει τις ζωές μας, πώς δίνει τη δυνατότητα για νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και δίνει έδαφος σε νέα και διαφορετικά είδη επικοινωνίας ανάμεσα σε ανθρώπους και μηχανές», είπε.

Κλειδί για την επιχειρησιακή και προσωπική πρόοδο σε αυτή την εποχή που κυριαρχείται από την τεχνολογία, είναι η συνδεσιμότητα και η διαλειτουργικότητα. Η συνδεσιμότητα είναι ήδη σε υψηλό επίπεδο – υπάρχουν λογαριασμοί κινητών τηλεφώνων που αντιστοιχούν σε περισσότερο από το 96% των ανθρώπων του πλανήτη και το 40% του πληθυσμού έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η συνδεσιμότητα αυτή μετατρέπεται με γρήγορους ρυθμούς στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας, και η αναβάθμιση της υπερ-συνδεσιμότητας για το value των επιχειρήσεων μόλις ξεκίνησε.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις