Tις 10 κορυφαίες, αναπάντεχες ταξιδιωτικές συνήθειες της γενιάς των ταξιδιωτών Millenial, εντόπισε σε πρόσφατη έρευνα η Hotels International, μία από τις κορυφαίες ξενοδοχειακές εταιρίες στον κόσμο.
«Οι Millennial δεν έχουν αναπτύξει προτιμήσεις σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία ακόμα, και υπάρχουν τόσες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να κτίσουν πιστό κοινό για το brand τους», επισημαίνει ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος των Choice Hotels, Patrick Pacious.
Καθώς η Choice συνεχίζει να επεκτείνεται σε ακριβές και αστικές αγορές, η ανακάλυψη χαρακτηριστικών των millennial όπως η τάση τους προς τον εντυπωσιασμό, η επιθυμία τους για δωρεάν υπηρεσίες και η άμεση ανταπόδοση του προγράμματος πιστότητας, είναι κρίσιμα σημεία, είπε.
Δείτε τις 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις στους Millennial…
-η εικόνα είναι το παν: το 27% των Millennial έχει μείνει σε ξενοδοχείο για να εντυπωσιάσει κάποιον.
-ζήσε για το τώρα: το 33% των Millennial θα ανάβαλλε την αγορά κατοικίας για να κάνει τις διακοπές των ονείρων του.
-Φαγητό και Περιπέτεια: το 79% είναι πιο παράτολμο στο φαγητό και το ποτό όταν ταξιδεύει παρά όταν βρίσκεται στο σπίτι.
-Παλαιές μέθοδοι ταξιδίου: ενώ το 59% αναφέρει ότι οι online κριτικές καθορίζουν την επιλογή ξενοδοχείου, ένα εντυπωσιακό 35% συνεχίζει να χρησιμοποιεί τους τουριστικούς πράκτορες για να αποφασίσει για το ξενοδοχείο.
-γίνε πλούσιος γρήγορα: το 43% των Millennial πιστεύει ότι θα πρέπει να λάβεις το πρώτο δώρο από το πρόγραμμα ανταμοιβής μόλις γραφτείς στο πρόγραμμα.
-η εμπειρία είναι το παν: το 12% έχει παραιτηθεί από τη δουλειά τους για να κάνει διακοπές ή να παρακολουθήσει ένα γεγονός όπως μια συναυλία.
-δωρεάν παροχές: το 69% θεωρεί τα δωρεάν προϊόντα ή υπηρεσίες, όπως τα σνακ, τα σάντουιτς, το πρωινό, ως πιο σημαντικά από ευκαιρίες για αύξηση των πόντων πιστότητας.
-η άνεση και η οικειότητα είναι το κλειδί: τα άνετα κρεβάτια είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος λόγος που οι Millennial θα πρότειναν διαμονή σε φίλο τους, σε ένα ξενοδοχείο (18%).
-η γενιά που φοβάται τα μικρόβια: το 61% έχει μαζί του στο ταξίδι απολυμαντικό χεριών, και είναι το μεγαλύτερο ποσοστό από κάθε άλλη γενιά.
-δε μπορώ να σε ακούσω: το 30% φοράει ακουστικά στο ταξίδι για να μην του μιλούν οι γύρω του.
Η έρευνα διεξήχθη σε εθνικό επίπεδο ανάμεσα σε 1.000 αμερικανούς πολίτες, από τις 30 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου του 2015, σε συνεργασία με το Center for Generational Kinetics.
Πηγή: hospitality.org