To 92% των κινέζων ταξιδιωτών σκοπεύει να αυξήσει ή τουλάχιστον να διατηρήσει στα ίδια επίπεδα τις ταξιδιωτικές δαπάνες, παρά τη δοκιμαζόμενη οικονομία, ενώ το ένα τρίτο προτίθεται να ξοδέψει περισσότερα σε ταξίδια το ερχόμενο έτος.
Αυτό αποκαλύπτει η 5η ετήσια έρευνα της Hotels.com «Ταξιδιωτικό Παρατηρητήριο» για την αγορά της Κίνας (CITM).
Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι κινέζοι ταξιδιώτες προτίθενται να ξοδέψουν περισσότερα στα ταξίδια τους, είναι το γεγονός ότι αυτά παίζουν σημαντικό ρόλο για αυτούς, με τα δύο τρίτα να θεωρούν τα ταξίδια απαραίτητο κομμάτι της ζωής τους.
Όπως έδειξε η έρευνα, περί τα 120 εκατ. κινέζων ταξιδιωτών έκαναν ταξίδι στο εξωτερικό την περασμένη χρονιά και η Κίνα παραμένει κορυφαία αγορά στον κόσμο όσον αφορά τις ταξιδιωτικές δαπάνες.
Οι κινέζοι millennials δαπανούν περί το 27% του εισοδήματός τους σε ταξίδια, ποσοστό μεγαλύτερο από κάθε άλλη γενιά, ενώ στην πλειονότητά τους οι κινέζοι ταξιδιώτες προτίθενται να δαπανήσουν σχεδόν το ένα τέταρτο του εισοδήματός τους σε ταξίδια.
Βάσει των ευρημάτων που προέκυψαν από τους ξενοδόχους που συμμετείχαν στην έρευνα, οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές στην αγορά της Κίνας είναι η βελτίωση των Αγγλικών τους, η έμφαση στο value και οι αυξανόμενες προσδοκίες.
Όσον αφορά τις πιο συχνές απαιτήσεις των κινέζων από τους ξενοδόχους των ΗΠΑ, ενώ το συμπληρωματικό Wi-Fi καταλαμβάνει την πρώτη θέση με τα τρία τέταρτα των επισκεπτών να ζητούν δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Τα δωμάτια καπνιζόντων (20%), το κινεζικό τσάι (17%), ο βραστήρας (16%) και οι μεταφρασμένοι ταξιδιωτικοί οδηγοί (13%) συμπληρώνουν τις 5 πιο διαδεδομένες απαιτήσεις των κινέζων.
Οι δημοφιλέστερες πόλεις για τους κινέζους περιλαμβάνουν τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λος Άντζελες.
Όσον αφορά τα αγαπημένα τους αξιοθέατα, το Grand Canyon βρίσκεται στην κορυφή, και ακολουθούν οι Πυραμίδες της Γκίζας στην Αίγυπτο και το Mount Fuji στην Ιαπωνία.
Σε όρους ταξιδιωτικών δαπανών, οι κινέζοι δαπάνησαν τα περισσότερα κατά το 2015 στη Χονολουλού, τη Νέα Υόρκη, τη Βοστώνη, το Σαν Φρανσίσκο, το Μαϊάμι και το Σιάτλ
Σε διεθνές επίπεδο, οι κινέζοι επισκέπτες δαπανούν τα περισσότερα στο Λονδίνο, το Ντουμπάι και το Μιλάνο.