Τις τελευταίες τάσεις στα ψηφιακά online μονοπάτια που ακολουθούν οι καταναλωτές πριν κάνουν κράτηση ταξιδίου, καθώς και τους κορυφαίους προορισμούς πόλης που προκύπτουν για το 2016, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Google.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε συνεργασία με τη μηχανή μάρκετινγκ των τουριστικών brand, Sojern, βάσει στοιχείων από τα 350 εκατ. ταξιδιωτών της, εστιάζει στις μικροστιγμές που προκύπτουν από τη χρήση των κινητών την καθοριστική ώρα της έμπνευσης, της σύγκρισης τιμών στις πτήσεις ή της εμπειρίες κράτησης που οδηγεί στην τελική κράτηση. Μέσα σε αυτές τις στιγμές, κατά τις οποίες λαμβάνεται η απόφαση για κράτηση, ένα καλά τοποθετημένο brand στην αγορά μπορεί να επηρεάσει τον καταναλωτή.
Αναλύοντας τις ψηφιακές αναζητήσεις των ταξιδιωτών το 2016, η έρευνα έριξε για πρώτη φορά φως στο ψηφιακό μονοπάτι που ακολουθουν οι καταναλωτές έως την κράτηση βάσει των σημείων πρόθεσης στα κανάλια του διαδικτύου, του κινητού και των βίντεο.
Οι τάσεις που εντοπίστηκαν είναι οι εξής:
-οι καταναλωτές επιθυμώντας να αποκτήσουν εμπειρίες απόδρασης, πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο και στο YouTube για ιδέες και έμπνευση. Έτσι, γίνονται βαρόμετρο για την εκτίμηση του ενδιαφέροντος και της πρόθεσης αγοράς. Οι πόλεις που έλαβαν τέτοιο ενδιαφέρον κατά το πρώτο ήμισυ του έτους, ήταν οι εξής:
1. Ρέικιαβικ
2. Αβάνα
3. Τορόντο
4. Πόλη του Μεξικό
5. Tόκιο
Δείτε ποιοι ενδιαφέρονται για ταξίδια σε αυτές τις πόλεις, βάσει των καταναλωτικών τάσεων στο διαδίκτυο (προέλευση, χαρακτηριστικά και άλλα ενδιαφέροντά τους)…
-Το YouTube είναι σημαντικός κόμβος
Οι ταξιδιώτες δεν ψάχνουν απλώς στο διαδίκτυο για να πάρουν ιδέες ή έμπνευση για ένα ταξίδι αλλά βασίζονται σε αυτό για τη σωστή επιλογή ταξιδίου. Το YouTube παίζει μεγαλύτερο ρόλο στις στιγμές κατά τις οποίες προγραμματίζεται ένα ταξίδι, καθώς περισσότεροι ταξιδιώτες πηγαίνουν σε αυτό για «έξυπνες λύσεις στα ταξίδια» για κάθε φάση του σχεδιασμού - από τεχνικές πακεταρίσματος μέχρι συμβουλές υγείας την ώρα της πτήσης.
-αναζήτηση στο κινητό, κράτηση στον σταθερό υπολογιστή
Παρότι η μερίδα του λέοντος των κρατήσεων γίνεται από σταθερό υπολογιστή (90%), οι καταναλωτές κάνουν εκτενείς ταξιδιωτικές αναζητήσεις από το κινητό. Τα Σαββατοκύριακα οι αναζητήσεις αυτές ξεπερνούν όσες γίνονται από υπολογιστές.
Μάλιστα, οι κρατήσεις για τους 5 κορυφαίους προορισμούς κορυφώθηκαν τις Τρίτες, λίγο μτά την κορύφωση των αναζητήσεων.
Οι κρατήσεις δεν είναι μια στιγμιαία και άμεση διαδικασία. Το να είναι ένα brand ορατό μέσα από τη διαδικασία έρευνας μέσω κινητού μπορεί να το βοηθήσει να παραμείνει ψηλά στις προτεραιότητες του καταναλωτή όταν τελικά αρχίζει να σκέφτεται την κράτηση.
-Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τα κινητά για να είναι πιο αυθόρμητοι
Όταν βρεθεί ο προορισμός, οι ταξιδιώτες αναρωτιούνται για άλλες πληροφορίες, όπως για τον καιρό, τις σημαντικές ατραξιόν κτλ. Έτσι, χρησιμοποιούν τα κινητά που τους επιτρέπουν να είναι αυθόρμητοι μετά την άφιξή τους στον προορισμό.
Το 85% των ταξιδιωτών αποφασίζουν για τις δραστηριότητες που θα κάνουν στις διακοπές μόνο μετά την άφιξη στον προορισμό ενώ οι μισοί από τους διεθνείς ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τα κινητά για να αναζητήσουν δραστηριότητες στον προορισμό αμέσως μετά την άφιξη σε αυτόν.